Treceți la conținutul principal

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Metaniile nu sunt de la om, ci descoperire dumnezeiască. Cum să facem corect metaniile?

   Metaniile sunt o cale către smerenie și împăcare interioară. Fă-le cu inimă curată, iar Domnul îți va răsplăti cu harul Său! †    Metaniile sunt o formă de rugăciune prin care trupul se unește cu sufletul în lucrarea către Dumnezeu. Ele exprimă pocăința, smerenia și dorința noastră de apropiere de Domnul. Iată câteva sfaturi și îndrumări pentru a le face corect, alături de învățăturile Părintelui Cuviosul Porfirie Kapsokalivitul : Începe cu rugăciunea:     Înainte de a începe, rostește o rugăciune scurtă, cerând ajutorul lui Dumnezeu să te călăuzească în această lucrare sfântă. Poziția corectă 🧎‍♂️:     Stai drept, cu picioarele lipite, brațele lăsate în jos. Privește în față, ținând mintea și inima concentrate pe rugăciune. Rugăciunea interioară 💭:     În timpul metaniei, spune în gând sau cu voce joasă:  " Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluiește-mă pe mine, păcătosul. " Făcând metania mică:     Înclină-ți ușor trunchiul înainte, atingând cu mâna dreaptă

Rugaciune la Sfarsit de An!

 Rugaciune la Sfarsit de An!

Astazi, la sfarsit de an, Doamne vin in Fata Ta


Astazi, la sfarsit de an, Doamne vin in Fata Ta
Sa Iti multumesc Parinte c'ai pazit fiinta mea
Iar in anul care iata ca aproape a trecut
Mi-ai fost Doamne Calauza, mi'ai fost Pavaza si Scut!

Multumesc ca'n orice clipa am simtit Iubirea Ta,
Ca ai fost in barca vietii cand furtuna era grea
Iar cand insetam pe cale si credeam ca sunt infrant (a)
Tu mi-ai dat din apa vie care curge din Cuvant!

Multumesc de pacea Sfanta ce ma'nvaluie mereu
De cand Te'am primit in viata ca Stapan si Dumnezeu
Si de Sfanta partasie Doamne vreau sa'Ti multumesc
Cand m'aplec in rugaciune si Iti spun cat Te iubesc!

Multumesc pentru'ndurarea revarsata zi de zi
Peste lume, peste tara si peste ai Tai copii
Pentru apa, pentru paine, pentru tot ce ai creat
Multumesc ca esti IUBIRE si esti Doamne minunat!

Si Te'as mai ruga Taticule pentru anul care vine
Fa ca lumea'ntreaga Doamne sa se'ntoarca catre Tine!
Sa rasune'ntreg pamantul de cantari si bucurie,
Rugaciuni si osanale inchinate Doamne Tie!

Amin

Comentarii

Postări populare