Treceți la conținutul principal

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Metaniile nu sunt de la om, ci descoperire dumnezeiască. Cum să facem corect metaniile?

   Metaniile sunt o cale către smerenie și împăcare interioară. Fă-le cu inimă curată, iar Domnul îți va răsplăti cu harul Său! †    Metaniile sunt o formă de rugăciune prin care trupul se unește cu sufletul în lucrarea către Dumnezeu. Ele exprimă pocăința, smerenia și dorința noastră de apropiere de Domnul. Iată câteva sfaturi și îndrumări pentru a le face corect, alături de învățăturile Părintelui Cuviosul Porfirie Kapsokalivitul : Începe cu rugăciunea:     Înainte de a începe, rostește o rugăciune scurtă, cerând ajutorul lui Dumnezeu să te călăuzească în această lucrare sfântă. Poziția corectă 🧎‍♂️:     Stai drept, cu picioarele lipite, brațele lăsate în jos. Privește în față, ținând mintea și inima concentrate pe rugăciune. Rugăciunea interioară 💭:     În timpul metaniei, spune în gând sau cu voce joasă:  " Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluiește-mă pe mine, păcătosul. " Făcând metania mică:     Înclină-ți ușor trunchiul înainte, atingând cu mâna dreaptă

Cand vine vorba despre mine, taticutul spune: “Dumnezeu este cu noi”

Cand vine vorba despre mine, taticutul meu spune: “Dumnezeu este cu noi”

Depre tatal lui Emanuel, atunci cand vine vorba despre fiul sau, barbatul spune simplu: “Dumnezeu este cu noi”. Niciodata nu s-a simtit pedepsit de soarta din cauza conditiei in care se afla fiul sau.

 

Versuri: Emanuel Ion.
Voce: Emanuel Ion.


Imi amintesc cum eram
Atat de mult Te cautam
Atat de pasionat de Tine
Fara tine nu stateam
 

Cantarea, ruga nu lipseau
Zi de zi eu Iti vorbeam
Dar toate acestea pana cand m-am departat
 

Doamne Ti-am gresit prea mult, imi pare rau de ce-am facut
O alta viata vreau sa am, nu mai pot trai asa
Spalama prin Sangele Tau Sfant, doar asa pot fi curat
Vreau sa fiu asa cum tu ai vrea, sa fiu curat  

Dar acum ma pocaiesc
Sa fiu cu tine imi doresc
O haina noua vreau sa-nbrac
Pe cea veche s-o dezbrac
 

O, iarta-ma, Tatal meu
Vindeca-mi sufletul meu
Vreau sa-ti slujesc mereu asa cum trebuie
 

Doamne Ti-am gresit prea mult, imi pare rau de ce-am facut
O alta viata vreau sa am, nu mai pot trai asa
Spalama prin Sangele Tau Sfant, doar asa pot fi curat
Vreau sa fiu asa cum tu ai vrea, sa fiu curat


 

Comentarii

Postări populare