Treceți la conținutul principal

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Metaniile nu sunt de la om, ci descoperire dumnezeiască. Cum să facem corect metaniile?

   Metaniile sunt o cale către smerenie și împăcare interioară. Fă-le cu inimă curată, iar Domnul îți va răsplăti cu harul Său! †    Metaniile sunt o formă de rugăciune prin care trupul se unește cu sufletul în lucrarea către Dumnezeu. Ele exprimă pocăința, smerenia și dorința noastră de apropiere de Domnul. Iată câteva sfaturi și îndrumări pentru a le face corect, alături de învățăturile Părintelui Cuviosul Porfirie Kapsokalivitul : Începe cu rugăciunea:     Înainte de a începe, rostește o rugăciune scurtă, cerând ajutorul lui Dumnezeu să te călăuzească în această lucrare sfântă. Poziția corectă 🧎‍♂️:     Stai drept, cu picioarele lipite, brațele lăsate în jos. Privește în față, ținând mintea și inima concentrate pe rugăciune. Rugăciunea interioară 💭:     În timpul metaniei, spune în gând sau cu voce joasă:  " Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluiește-mă pe mine, păcătosul. " Făcând metania mică:     Înclină-ți ușor trunchiul înainte, atingând cu mâna dreaptă

Naintea Ta, Iisus iubit vin azi increzator | Priceasna

Naintea Ta, Iisus iubit vin azi increzator | Priceasna

 

Caci Tu de'aceea Te'ai jertfit Sa-mi fii Mantuitor.

Versuri: Naintea Ta, Iisus iubit vin azi increzator | Priceasna

'Naintea Ta, Iisus iubit
Vin azi increzator
Caci Tu de'aceea Te'ai jertfit
Sa'mi fii Mantuitor.

Din cat cunosc al Tau Cuvant
Doresc sa Te ascult
Tu, bucurii din Cerul sfant / bis
Mi'ai dat mereu mai mult.

Eu altceva nimic n'aduc
Decat o vina grea
Si unde Doamne sa apuc
Decat spre mila Ta.

In mine nimic nu e bun
Tot ce'am facut e rau
Nadejdea toata insa'o pun / bis
In ajutorul Tau.

Gol nimeni n'a venit 'napoi
Din cei ce Te'au cautat
Caci Tu din orisice nevoi
I'ai scos cand Te'au rugat.

De'aceea dar acum si eu
Cu lacrimi vin si cer
Sa mantui si sufletul meu / bis
Sa nu ma lasi sa pier.

Video:  Naintea Ta, Iisus iubit vin azi increzator 

Priceasna


Comentarii

Postări populare