" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

17 octombrie

Plans de pocainta: Tihon din Zadonsk

 PLANS de POCAINTA.

Este bine culesa din Psaltirea proorocului David de catre Sfantul Tihon din Zadonsk.

Tihon din Zadonsk a fost un episcop ortodox rus si scriitor spiritual care a fost glorificat ca sfant al Bisericii Ortodoxe.

Tihon din Zadonsk a fost un episcop ortodox rus si scriitor care a fost glorificat ca sfant al Bisericii Ortodoxe. S'a nascut in satul Korotsko, din regiunea Novgorod, Rusia. El a fost ingrijit ca calugar la varsta de treizeci si patru de ani si mai tarziu a fost consacrat episcop de Voronez...Viata Sfantul Tihon de Zadonsk >>>

👉   Viata proorocului si imparatului David >>>

👉   Rugaciuni incepatoare >>>

Graiurile mele asculta'le, Doamne! Intelege strigarea mea! Ia aminte la glasul rugaciunii mele, Imparatul meu si Dumnezeul meu, caci catre Tine ma voi ruga, Doamne! Dimineata vei auzi glasul meu; dimineata voi sta inaintea Ta si ma vei vedea. (Ps. 5, 1-3)
Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Doamne, nu cu mania Ta sa ma mustri pe mine, nici cu urgia Ta sa ma certi. Miluieste'ma, Doamne, ca neputincios sunt; vindeca'ma, Doamne, ca s'a tulburat gandul meu; si sufletul meu s'a tulburat foarte. Intoarce'Te, Doamne; izbaveste sufletul meu, mantuieste'ma, pentru mila Ta, ca nu este intru moarte cel ce Te pomeneste pe Tine. Si in iad cine Te va lauda pe Tine? (PS.6, 1-5)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Scoala'Te, Doamne, Dumnezeul meu! Inalta'se mana Ta! Nu uita pe robi Tai pana in sfarsit! (Ps. 9,32)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Tu, Doamne, ne vei pazi si ne vei feri de neamul acesta in veac. (Ps. 11,7)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Cauta, auzi'ma Doamne, Dumnezeul meu, lumineaza ochii mei, ca nu cumva sa adorm intru moarte, ca nu cumva sa zica vrajmasul meu: 

" intaritu'm'am asupra lui". 

Cei ce ma necajesc se vor bucura de ma voi clatina, iar eu spre mila Ta am nadajduit; bucura'se'va inima mea de mantuirea Ta; canta'voi Domnului, Celui ce mi'a facut bine si voi canta numele Domnului Celui Preainalt (Ps. 12, 4-6)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Indreapta picioarele mele in cararile Tale, ca sa nu sovaie pasii mei. Eu am strigat, Dumnezeule; pleaca urechea Ta catre mine si auzi cuvintele mele. Minunate fa milele Tale, Cel ce mantuiesti pe cei ce nadajduiesc in Tine. Pazeste'ma, Doamne, ca pe lumina ochilor; cu acoperamantul aripilor Tale acopera'ma (Ps.16, 5-8)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Gresealele cine le va pricepe? De cele ascunse ale mele curateste'ma, si de cele straine fereste pe robul Tau (Ps. 18, 13-14)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Iar Tu intru cele sfinte locuiesti, lauda lui Israel. In Tine au nadajduit parintii nostri, nadajduit'au intru Tine si i'ai izbavit pe ei. Catre Tine au strigat si s'au mantuit, in Tine au nadajduit si nu s'au rusinat. Nu Te departa de la mine, ca necazul este aproape si nu este cine sa'mi ajute. (Ps. 21: 3-5, 11)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Adu'ti aminte de indurarile si milele Tale, Doamne, ca din veac sunt. Pacatele tineretilor mele si ale nestiintei mele nu le pomeni. Dupa mila Ta, pomeneste'ma Tu, pentru bunatatea Ta, Doamne. Necazurile inimii mele s'au inmultit; din nevoile mele scoate'ma. Vezi smerenia mea si osteneala mea, si'mi iarta toate pacatele mele. Vezi pe vrajmasii mei, ca s'au inmultit. Pazeste Sufletul meu si ma izbaveste, ca sa nu ma rusinez, ca intru Tine am nadajduit. (Ps. 24: 6-8, 18-21)Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Auzi, Doamne, glasul meu, cu care am strigat; miluieste'ma si ma asculta. Tie a zis inima mea: Pe Domnul voi cauta. Te'a cautat fata mea; fata Ta, Doamne, voi cauta. Sa nu'Ti intorci fata Ta de la mine si sa nu Te abati intru manie de la robul Tau; ajutorul meu fii, sa nu ma lepezi pe mine si sa nu ma lasi, Dumnezeule, Mantuitorul meu, ca tatal meu si mama mea m'au parasit, dar Domnul m'a luat. Lege pune'mi mie, Doamne, in calea Ta, si ma indrepteaza pe cararea dreapta, din pricina vrajmasilor mei. Nu ma da pe mine pe mana celor ce ma necajesc, ca s'au ridicat impotriva mea martori nedrepti si nedreptatea a mintit siesi. Cu ajutorul Domnului Dumnezeului meu, voi vedea bunatatile, in pamantul celor vii. Asteapta pe Domnul, imbarbateaza'te, si sa se intareasca inima ta si asteapta pe Domnul. (Ps. 26, 12-20)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Catre Tine, Doamne, am strigat, Dumnezeul meu, ia aminte! Ca de nu ma vei auzi, ma voi asemana cu cei care se pogoara in groapa. Asculta glasul rugaciuni mele cand ma rog catre Tine, cand ridic mainile mele catre locasul Tau cel sfant. Sa nu tragi cu cei pacatosi sufletul meu, si cu cei ce lucreaza nedreptate sa nu ma pierzi, cu cei ce graiesc pace catre aproapele lor, dar cele rele sunt in inimile lor. (Ps. 27, 1-4)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Spre Tine, Doamne, am nadajduit, ca sa nu fiu rusinat in veac. Intru indreptarea Ta izbaveste'ma si ma scoate. Pleaca spre mine urechea Ta, grabeste de ma scoate. Fii mie Dumnezeu aparator si casa de scapare ca sa ma mantuiesti, ca puterea mea si scaparea mea esti Tu si pentru numele Tau ma vei povatui si ma vei hrani. Scoate'ma'vei din cursa aceasta pe care mi'au ascuns'o mie, ca Tu esti aparatorul meu. In mainile Tale imi voi da duhul meu; izbavitu'm'ai, Doamne, Dumnezeul adevarului. Urat'ai pe cei ce pazesc desertaciuni in zadar, iar eu spre Domnul am nadajduit. Bucura'ma'voi si ma voi veseli de mila Ta, ca ai cautat spre smerenia mea, mantuit'ai din nevoi sufletul meu (Ps. 30, 1-7)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Arata fata Ta peste robul Tau, mantuieste'ma cu mila Ta. Doamne, sa nu fiu rusinat, ca Te'am chemat pe Tine (Ps. 30, 16-17)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Tu esti scaparea mea din necazul ce ma cuprinde, bucuria mea; izbaveste'ma de cei ce m'au inconjurat. (Ps. 31, 8)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Faradelegile mele au covarsit capul meu, ca o sarcina grea au apasat peste mine. Imputitu's'au si au putrezit ranile mele de catre fata nebuniei mele. Chinuitu'm'am si m'am garbovit pana in sfarsit, toata ziua mahnindu'ma umblam. Ca trupul meu s'au umplut de ocari, si nu este vindecare in el. Necajitu'm'am si m'am smerit foarte, racnit'am din suspinarea inimii mele. Doamne, inaintea Ta este toata dorirea mea si suspinul meu de la Tine nu s'a ascuns. Inima mea s'a tulburat, parasitu'm'a taria mea si lumina ochilor mei, si aceasta nu este cu mine. (Ps. 37, 4-10)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Nu ma lasa, Doamne, Dumnezeul meu, nu te departa de la mine, ia aminte spre ajutorul meu, Doamne al mantuirii mele. (Ps. 37, 21-22)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Impresuratu'm'au rautati, carora nu este numar; ajunsu'm'au faradelegile mele si n'am putut sa vad; inmultitu's'au mai mult decat perii capului meu si inima mea m'a parasit. Binevoieste, Doamne, ca sa ma izbavesti; Doamne, spre ajutorul meu ia aminte. Sa fie rusinati si infruntati deodata cei ce cauta sufletul meu, ca sa'l ia pe el. Sa se intoarca inapoi si sa se rusineze cei ce'mi voiesc mie rele; sa fie rusinati indata cei ce'mi zic mie: 

"Bine, bine.

Sa se bucure si sa se veseleasca de Tine toti cei ce Te cauta pe Tine, Doamne, si sa zica pururea cei ce iubesc mantuirea Ta: 

Marit sa fie Domnul!

Iar eu sarac sunt si sarman; Domnul se va ingriji de mine. 

Ajutorul meu si aparatorul meu esti Tu; Dumnezeul meu nu zabovi. (Ps. 39, 16-24)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Auzi'ne pe noi, Dumnezeule, Mantuitorul nostru, nadejdea tuturor marginilor pamantului si a celor de pe mare departe (Ps. 64, 6)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

 Dumnezeule, milostiveste'Te spre noi si ne binecuvanteaza, lumineaza fata Ta spre noi si ne miluieste (Ps. 66, 1)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Mantuieste'ma, Dumnezeule, ca au intrat ape pana la sufletul meu. Afundatu'm'am in noroiul adancului, care n'are fund; intrat'am in adancurile marii si furtuna m'a potopit. (Ps. 68, 1-3)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Auzi'ma, Doamne, ca buna este mila Ta; dupa mutimea indurarilor Tale cauta spre mine. Sa nu'Ti intorci fata Ta de la sluga Ta, cand ma necajesc; degraba auzi'ma. Ia aminte la sufletul meu si'l mantuieste pe el (Ps. 68, 19-21)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Nu ma lepada la vremea batranetilor; cand va lipsi taria mea, sa nu ma lasi pe mine. Ca au zis vrajmasii mie si cei ce pazesc sufletul meu s'au sfatuit impreuna, zicand: Dumnezeu l'a parasit pe el, urmariti'l si'l prindeti pe el, ca nu este cel ce izbaveste; Dumnezeule, nu Te departa de la mine; Dumnezeul meu, spre ajutorul meu ia aminte! Sa se rusineze si sa piara cei ce defaimeaza sufletul meu, sa se imbrace cu rusine si infruntare cei ce cauta sa'mi faca rau. (Ps. 70, 10-14)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Ca pe cine am eu in cer afara de Tine? Si afara de Tine, ce am dorit pe pamant? Stinsu's'a inima mea si trupul meu, Dumnezeul inimii mele si partea mea, Dumnezeule, in veac. (Ps. 72, 24-25)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Sa nu se intoarca rusinat cel umilit; saracul si sarmanul sa laude numele Tau. Scoala'Te, Dumnezeule, apara pricina Ta; adu'Ti aminte de ocara de fiecare zi, cu care Te necinsteste cel fara de minte. (Ps. 73, 22-23)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Sa nu pomenesti faradelegile noastre cele de demult; degrab sa ne intampine pe noi indurarile Tale, ca am saracit foarte. Ajuta'ne noua, Dumnezeule, Mantuitorul nostru, pentru slava numelui Tau; Doamne, izbaveste'ne pe noi si curateste pacatele noastre pentru numele Tau (Ps. 78, 8-9)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Desteapta puterea Ta si vino sa ne mantuiesti pe noi. Dumnezeule, intoarce'ne pe noi si arata fata Ta si ne vom mantui! (Ps. 79, 3-4)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

 Bine ai voit, Doamne, pamantului Tau, intors'ai robimea lui Iacob. Iertat'ai faradelegile poporului Tau, acoperit'ai toate pacatele lor. Potolit'ai toata mania Ta; intorsu'Te'ai de catre iutimea maniei Tale. Intoarce'ne pe noi, Dumnezeul mantuirii noastre, si'Ti intoarce mania Ta de la noi. Oare, in veci Te vei mania pe noi? Sau vei intinde mania Ta din neam in neam? Dumnezeule, Tu, intorcandu'Te, ne vei darui viata, poporul Tau se va veseli de Tine. Arata'ne noua, Doamne, mila Ta si mantuirea Ta da'ne'o noua. Auzi'voi ce va grai intru mine Domnul Dumnezeu; ca va grai pace peste poporul Sau, si peste cuviosii Sai si peste cei ce isi intorc inima spre Dansul.(Ps. 84,1-9).

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Pleaca, Doamne, urechea Ta si ma auzi, ca sarac si necajit sunt eu. Amin (Ps. 85, 1)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Doamne, Dumnezeul mantuirii mele, ziua am strigat si noaptea inaintea Ta. Sa intre inaintea Ta rugaciunea mea; pleaca urechea Ta spre ruga Mea, Doamne, ca s'a umplut de rele sufletul meu si viata mea de iad s'a apropiat. (Ps. 87, 1-3)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Cine cunoaste puterea urgiei Tale si cine masoara mania Ta, dupa temerea de Tine? Invata'ne sa socotim bine zilele noastre, ca sa ne indreptam inimile, spre intelepciune. Intoarce'Te, Doamne! Pana cand vei sta departe? Mangaie pe robii Tai! (Ps. 89, 13-15)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

 Doamne, auzi rugaciunea mea, si strigarea mea, la Tine sa ajunga! Sa nu intorci fata Ta de la mine; in orice zi ma necajesc, pleaca spre mine urechea Ta! In orice zi Te voi chema, degrab auzi'ma! Ca s'au stins ca fumul zilele mele si oasele mele ca uscaciunea s'au facut. (Ps. 101, 1-4)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Deschide ochii mei si voi cunoaste minunile din legea Ta. Strain sunt eu pe pamant, sa nu ascunzi de la mine poruncile Tale. Fa sa inteleg calea indreptarilor Tale si voi cugeta la minunile Tale. Istovitu's'a sufletul meu de suparare; intareste'ma intru cuvintele Tale. Departeaza de la mine calea nedreptatii si cu legea Ta ma miluieste. (Ps. 118: 18-19, 27-29)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Lege pune mie, Doamne, calea indreptarilor tale si o voi pazi pururea. Intelepteste'ma si voi cauta legea Ta si o voi pazi cu toata inima mea. Povatuieste'ma pe cararea poruncilor Tale, ca aceasta am voit. Pleaca inima mea la marturiile Tale si nu la lacomie. Intoarce ochii mei ca sa nu vada desertaciunea; in calea Ta viaza'ma. Implineste robului Tau cuvantul Tau, care este pentru cei ce se tem de Tine. Indeparteaza ocara de care ma tem, caci judecatile Tale sunt bune. Iata, am dorit poruncile Tale; intru dreptatea Ta viaza'ma. Sa vina peste mine mila Ta, Doamne, mantuirea Ta, dupa cuvantul Tau, si voi raspunde cuvant celor ce ma ocarasc, ca am nadajduit in cuvintele Tale. Sa nu indepartezi din gura mea cuvantul adevarului, pana in sfarsit, ca intru judecatile Tale am nadajduit. Rugatu'm'am fetei Tale, din toata inima mea, miluieste'ma dupa cuvantul Tau. De mila Ta,
Doamne, este plin pamantul; indreptarile Tale ma invata. Invata'ma bunatatea, invatatura si cunostinta, ca in poruncile Tale cred Doamne. Bun esti Tu, Doamne, si intru bunatatea Ta, invata'ma indreptarile Tale. Mainile Tale m'au facut si m'au zidit, intelepteste'ma si voi invata poruncile Tale. Faca'se dar, mila. Ta, ca sa ma mangaie, dupa cuvantul Tau, catre robul Tau. Sa vina peste mine indurarile Tale si voi trai, ca legea Ta cugetarea mea este. Sa fie inima mea fara prihana intru indreptarile Tale, ca sa nu ma rusinez. (Ps. 118: 58,64,66,68,73,76-77,80)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Al Tau sunt eu, mantuieste'ma, ca indreptarile Tale am cautat. Apara'ma, dupa cuvantul Tau, si ma viaza si sa nu'mi dai de rusine asteptarea mea. Ajuta'ma si ma voi mantui si voi cugeta la indreptarile Tale, pururea. Cauta spre mine si ma miluieste, dupa judecata Ta, fata de cei ce iubesc numele Tau. Pasii mei indrepteaza'i dupa cuvantul Tau, si sa nu ma stapaneasca nici o faradelege. Izbaveste'ma de clevetirea oamenilor si voi pazi poruncile Tale. Fata Ta arat'o robului Tau si ma invata poruncile Tale. Necazuri si nevoi au dat peste mine, dar poruncile Tale sunt gandirea mea. Drepte sunt marturiile Tale, in veac; intelepteste'ma si voi fi viu. Strigat'am cu toata inima mea: Auzi'ma, Doamne! Indreptarile Tale voi cauta. Strigat'am catre Tine : 

"Mantuleste'ma, si voi pazi marturiile Tale". 

In zori m'am sculat si am strigat : 

"Intru cuvintele Tale am nadajduit", deschis'am ochii mei dis'de'dimineata, ca sa cuget la cuvintele Tale, glasul meu auzi'l, Doamne, dupa mila Ta; dupa judecata Ta ma viaza. (Ps. 118: 94, 116-117, 132-135, 143-149)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Sa se apropie rugaciunea mea inaintea Ta, Doamne; dupa cuvantul Tau ma intelepteste, sa ajunga cererea mea inaintea Ta, Doamne; dupa cuvantul Tau ma izbaveste, sa raspandeasca buzele mele lauda, ca m'ai invatat indreptarile Tale, rosti'va limba mea cuvintele Tale ca toate poruncile Tale sunt drepte. Mana Ta sa ma izbaveasca, ca poruncile Tale am ales, dorit'am mantuirea Ta, Doamne, si legea Ta cugetarea mea este. Viu va fi sufletul meu si Te va lauda si judecatile Tale imi vor ajuta mie. Ratacit'am ca o oaie pierduta; cauta pe robul Tau, ca poruncile Tale nu le'am uitat (Ps. 118. 169-176)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Catre Tine, Cel ce locuiesti in cer, am ridicat ochii mei, miluieste'ne pe noi, Doamne, miluieste'ne pe noi, ca mult ne'am saturat de defaimare, mult s'a saturat sufletul nostru de ocara celor indestulati si de defaimarea celor mandri. (Ps. 122: 1, 3-4)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

 Intoarce, Doamne, robia noastra, cum intorci paraiele spre miazazi. (Ps. 125: 4)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Dintru adancuri am strigat catre Tine, Doamne! Doamne, auzi glasul meu! Fie urechile Tale cu luare'aminte la glasul rugaciunii mele. De Te vei uita la faradelegi, Doamne, Doamne, cine va suferi? Ca la Tine este milostivirea. Pentru numele Tau, Te'am asteptat, Doamne; asteptat'a sufletul meu spre cuvantul Tau, nadajduit'a sufletul meu in Domnul, din straja diminetii pana in noapte. Din straja diminetii sa nadajduim spre Domnul, ca la Domnul este mila si multa mantuire la El, si El ne va izbavi de toate faradelegile noasre. (Ps. 129: 1-8)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Doamne, strigat'am catre Tine, auzi'ma; ia aminte la glasul rugaciunii mele, cand strig catre Tine. Sa se indrepteze rugaciunea mea ca tamaia inaintea Ta; ridicarea mainilor mele, jertfa de seara. Pune, Doamne, straja gurii mele si usa de ingradire, imprejurul buzelor mele. Sa nu abati inima mea spre cuvinte de viclesug, ca sa'mi dezvinovatesc pacatele mele; iar cu oamenii cei ce fac faradelege nu ma voi insoti cu alesii lor. Pazeste'ma de cursa care mi'au pus mie si de smintelile celor ce fac faradelege. (Ps. 140: 1-4, 9)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Cu glasul meu catre Domnul am strigat, cu glasul meu catre Domnul m'am rugat. Varsa'voi inaintea Lui rugaciunea mea, necazul meu inaintea Lui voi spune. Strigat'am catre Tine, Doamne, zis'am : 

" Tu esti nadejdea mea, partea mea esti in pamantul celor vii ", 

Ia aminte la rugaciunea mea, ca m'am smerit foarte. Izbaveste'ma de cei ce ma prigonesc. Scoate din temnita sufletul meu, ca sa laude numele Tau, Doamne. Pe mine ma asteapta dreptii, pana ce'mi vei rasplati mie. (Ps. 141: 1-2, 5-7)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

Doamne, auzi rugaciunea mea, asculta cererea mea, intru credinciosia Ta, auzi'ma, intru dreptatea Ta. Sa nu intri la judecata cu robul Tau, ca nimeni din cei vii nu'i drept inaintea Ta. Vrajmasul prigoneste sufletul meu si viata mea o calca in picioare; facutu'm'a sa locuiesc in intuneric, ca mortii cei din veacuri, s'a mahnit in mine duhul meu, in mine inima mea s'a tulburat. Adusu'mi'am aminte de zilele cele de demult; cugetat'am la toate lucrurile Tale, la faptele mainilor Tale m'am gandit. Intins'am catre Tine mainile mele, sufletul meu, ca un pamant insetosat. Degraba auzi'ma, Doamne, ca a slabit duhul meu. Nu'ti intoarce fata Ta de la mine, ca sa nu ma aseman celor ce se coboara in mormant. Fa sa aud dimineata mila Ta, ca la Tine mi'e nadejdea. Arata'mi calea pe care voi merge, ca la Tine am ridicat sufletul meu, scoate'ma de la vrajmasii mei, Doamne ! La Tine am scapat, invata'ma sa fac voia Ta, ca Tu esti Dumnezeul meu. Duhul Tau cel bun ma va povatui la pamantul dreptatii. Pentru numele Tau, Doamne, daruieste'mi viata. Intru dreptatea Ta, scoate din necaz sufletul meu. Amin (Ps. 142)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma!

O, Doamne, asculta! O, Doamne, iarta! O, Doamne, ia aminte si lucreaza! Nu intarzia pentru numele Tau, Dumnezeul meu. (Daniel. 9.19)

Miluieste'ma, Dumnezeule, miluieste'ma! AMIN

2 comentarii:

Timo Drag spunea...

Doamne, când sunt obosit, dă-mi pace. Când sunt slăbit, dă-mi putere. Când sunt dezamăgit, ajută-mă să am încredere în Tine. Când sunt rănit, vindecă-mă, Te rog. Iar când totul pare imposibil ajută-mă să găsesc calea.
Amin!

RUGACIUNE spunea...


Doamne, calauzeste-mi voia, ajuta-ma sa inteleg si sa fac voia Ta, invata-ma cum sa ma rog, ajuta-ma sa iert, sa rabd, sa iubesc, sa cred si sa nadajduiesc in Tine. Doamne, apara-ma de oameni galcevitori, de vrajmasii vazuti si nevazuti, de patimile trupesti si sufletesti, si de toate celelalte lucruri necuvioase. Da-le ganduri bune vrajmasilor mei si toate cele ce le sunt de folos, ca sa nu ma invidieze, sa nu ma vrajmaseasca, sa nu pacatuiasca din pricina mea, sa nu se piarda din cauza mea. Doamne, ajuta-ma sa pun in fiecare zi inceput bun de pocainta, da-mi lacrimi pentru pacatele mele si aducere aminte de moarte si de Judecata, daruieste-mi umilinta si cuget ca sa-mi marturisesc toate pacatele mele si hotarare de a nu le mai face. AMIN!

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Acatistul INVIERII / IISUSE, Cel ce ai INVIAT din morti, inviaza si Sufletele noastre !

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~