" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

07 ianuarie

Psaltirea Maicii Domnului / Catisma a douazecea / Psalmul: 150

Psaltirea Maicii Domnului

Catisma a douazecea

Psalmul: 150

  †

1. Laudati, dreptcredinciosilor, pe Maria, Doamna si Stapana noastra,
2. Laudati pe puternica noastra aparatoare,
3. Laudati pe Imparateasa cerului si pe preamilostiva noastra Mama,
4. Laudati pe grabnica ajutatoare, pe aparatoarea plina de osardie,
5. Laudati inaltele ei fapte bune si minunile ei cele mari.
6. Laudati'o, cetele Patriarhilor si Proorocilor,
7. Laudati'o, Apostolii si toti Sfintii,
8. Laudati'o, Mucenicii si Marturisitorii,
9. Laudati'o, fecioarele si cei ce traiti in curatie.
10. Laudati'o, Pustnicilor si monahilor,
11. Laudati'o, toti credinciosii din toate straturile.
12. Laudati'o, pruncilor si toate sufletele neprihanite, care sunteti cetateni ceresti.
13. Toata suflarea sa laude pe cea plina de har, pe pururea Fecioara Maria!

~*~

Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh si acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

~*~

Aliluia, Aliluia, Aliluia, slava Tie, Preasfanta Stapana de Dumnezeu Nascatoare si pururea Fecioara Maria

Dupa catisma a douazecea

Sfinte Dumnezeule… Preasfanta Treime… Tatal nostru…

Tu, ceea ce esti sfesnic aurit al Luminii dumnezeiesti, neprihanita Doamna, sufletul meu intunecat de negura pacatului, lumineaza'l cu lumina nepatimirilor! Te rog, si ticaloasa mea inima o spala cu lacrimi de pocainta, caci pe tine te am eu, robul tau, nadejde de mantuire.

Slava…

Amaraciunea chinurilor de acolo si cruzimea chinuitorilor, intunericul cel fara de lumina si vesnicul tartar care ingheata si nu incalzeste, viermele purtator de venin si neadormit, infricosata scrasnire a dintilor, flacara gheenei si nesuferita ardere, infricosatele vaiete si plansul cel deznadajduit, despartirea de cei drepti si lipsirea de mostenirea lor, cugetandu'le, cutremura'te, suflete al meu si indupleca cu suspinele si cu lacrimile tale pe Maica Judecatorului, zicand: Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu si Maica Luminii, cere'mi iertare faptelor mele celor rele, mie, celui ce alerg cu credinta la Acoperamantul Tau.

Si acum…

Da'mi, Stapana, sa ma indulcesc de bunatatile raiului si sa locuiesc in cerestile lacasuri. Invredniceste'ma de camara lui Dumnezeu si sa ma impartasesc acolo de slava lui Hristos si sa ma satur de razele dulci si de negraita lumina a frumusetii Lui, pentru ca, sa cant vesnic cu bucurie pe Tatal, pe Fiul si pe Sfantul Duh, Treimea cea nedespartita, Care toate le'a creat cu intelepciune din cele ce nu existau si pe tine pururea sa te slavesc, ceea ce esti preaslavita de Dumnezeu.

 Doamne miluieste (de 40 de ori) si rugaciunea:


Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, cu sfintele si prea puternicele tale rugaciuni, alunga de la mine smeritul si ticalosul tau rob, deznadajduirea, uitarea, nechibzuinta, negrija si toate necuratele ganduri viclene si hulitoare de la ticaloasa mea inima si de la mintea mea cea intunecata. Si stinge aprinderea patimilor mele, caci sarac sunt si ticalos. Si ma izbaveste din robia multor amintiri si fapte cumplite si din toate lucrurile rele ma slobozeste, ca binecuvantata esti de toate neamurile si se slaveste preacinstit Numele tau in veci. Amin!

Rugaciune catre Maica Domnului


O, Preasfanta Fecioara, Maica Domnului Celui PreaInalt, Preamilostiva aparatoare si acoperamantul tuturor, catre tine alergam cu credinta! Cauta din inaltimea slavei ceresti la mine care cad la picioarele tale, asculta smerita mea rugaciune de la mine pacatosul si nevrednicul tau rob si du'o inaintea Iubitului tau Fiu. O, preabinecuvantata Nascatoare de Dumnezeu! Tu, care esti numita de toti grabnica ajutatoare si bucuria celor scarbiti, asculta'ma pe mine necajitul.

Tu, care esti linistea celor mahniti, linisteste durerile si intristarile mele sufletesti. Tu, care esti rug nears, pazeste lumea si pe noi toti de vatamarea sagetilor celor de foc ale vrajmasului. Tu, care esti cautarea celor pierduti, nu ingadui sa ma pierd in adancul pacatelor mele. Tu, care esti vindecarea celor ce sunt in suferinta, vindeca'ma si pe mine cel ce sunt ranit de neputintele mele cele trupesti si sufletesti. Tu, ceea ce esti neasteptata bucurie, cu bucuria mantuirii tale ia de la mine frica chinurilor viitoare. Tu, care esti chezasia pacatosilor, fii si pentru mine pacatosul o buna chezasie de pocainta si de mantuire.

La tine, dupa Dumnezeu, imi indrept toata nadejdea mea. Fii mie pururea o neadormita Mijlocitoare inaintea Fiului tau, a Domnului nostru Iisus Hristos! Intareste'ma in credinta ce o am catre El! Imputerniceste'ma in dragostea Lui! Invata'ma sa te iubesc si sa te slavesc si pe tine, Preasfanta Maica a lui Dumnezeu, preabinecuvantata Marie! Ma incredintez atotstapanitorului tau acoperamant, Nascatoare de Dumnezeu, ma predau in mainile tale pentru toti vecii!

Preasfanta Fecioara, Maica lui Hristos, Dumnezeul nostru, cu smerenie ma rog tie: vindeca cumplitele patimi ale sufletului meu si daruieste'mi iertarea multelor mele pacate pe care le'am savarsit in chip nebunesc. Spurcandu'mi sufletul si trupul, vai mie! ce voi face eu, ticalosul, in ceasul acela, cand ingerii cei infricosati vor desparti sufletul de patimasul meu trup? Atunci sa'mi fii ajutatoare si calda statatoare inainte, caci pe tine te am Zid tare si nebiruit eu, robul Tau!

Stapana, nu indeparta pe robul tau, caci toata nadejdea mea, dupa Dumnezeu, spre tine o pun. Nu te ingretosa de mine necajitul si chinuitul de cele mai cumplite boli. Ci ca o Maica plina de mila, izbaveste'ma de mustrarile constiintei mele, potoleste furtuna gandurilor mele celor rele, stinge cuptorul poftelor si imblanzeste flacara trupului, aprinde in mine dragostea catre Fiul tau si Dumnezeul nostru. Pazeste'mi toate simturile, nu ingadui sa intre in inima mea nici o dorinta nebuna. Roaga'L pe Domnul sa'mi dea vreme de pocainta, ca sa nu ma taie securea mortii ca pe pomul cel neroditor si sa nu fiu aruncat in foc. Aprinde faclia cea stinsa a sufletului meu, imprastie intunericul faradelegilor mele si alunga prin mijlocirea ta negura poftelor mele, caci mult poate mijlocirea Maicii inaintea Fiului pentru cei ce au o buna inclinare spre impacare. Da'mi lumina pocaintei si du'ma spre ziua cand voi avea o inima zdrobita. Da'mi sa ma indulcesc de darurile Fiului tau cele neajunse, negraite si nemarturisite in viata cea premergatoare cerului. Sa nu fiu lipsit, Preacurata Stapana, de implinirea nadejdii mele, ci sa ma invrednicesc in veacul de acum sa ma impartasesc neosandit cu preasfantul si preacuratul Trup si Sange al Fiului si Dumnezeului tau, iar in veacul viitor, de cina cea dulce din ceruri si de veselia raiului in lacasurile sfintilor! Invredniceste'ma de camara lui Dumnezeu si sa ma impartasesc acolo de Slava lui Iisus Hristos, sa ma satur de razele dulci si de negraita lumina a frumusetii Lui, pentru ca sa cant vesnic, cu bucurie, pe Tatal, pe Fiul si pe Sfantul Duh, Treimea cea de o fiinta si nedespartita, care toate le'a creat cu intelepciune din cele ce nu erau si pe tine pururea te slavesc, ceea ce esti Preaslavita, de Dumnezeu Nascatoare si pururea Fecioara Maria!

O, Preabinecuvantata pururea Fecioara Maria! Iubita Fiica a Tatalui Ceresc, ma rog tie, fii mie pacatosului, carmaciul meu, atata vreme cat inot in furtunoasa mare a veacului acestuia, iar mai ales la sfarsitul vietii mele, sa ajung cu bine la limanul cerescului Ierusalim, unde te voi lauda si te voi ferici in vecii vecilor. ††† Amin!

Un comentariu:

Rugăciune de împăcare spunea...

Rugăciune pentru împăcare

Tu, Care în luminoasa și sfânta rugăciune „Tatăl nostru" ne înveți să ne rugăm zicând: „Și ne iartă nouă greșelile noastre, precum şi noi iertăm greșiților noştri", ajută-mi, Doamne, ca, potrivit cuvintelor Tale, să răsplătesc cu bine celor ce mă urăsc, celor ce mă vatămă și celor ce mă prigonesc.
Dă-le, Doamne, pacea Ta, luminează-le mintea, ca să Te cunoască pe Tine și poruncile Tale, curățește-le inima și o alină, ca să-şi vadă greșelile și să se căiască de nedreptățile lor! Nu ne lăsa Doamne, în rătăcire şi în păcat! Trimite-ne binecuvântarea Ta, ca să ne întoarcem și să ne mântuim și să fie vii întu Împărăția Ta! Amin!

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Acatistul INVIERII / IISUSE, Cel ce ai INVIAT din morti, inviaza si Sufletele noastre !

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~