" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

20 noiembrie

Rugaciune pentru fiecare ora din zi si din noapte a Sfantul Ioan Gura de Aur

🇷ugaciunea Ceasurilor

(a Sfantului Ioan Gura de Aur)

 🇨el care isi incepe ziua cu rugaciune se aseamana omului acela intelept care isi cladeste casa pe stanca, pe care Mantuitorul ni'l da ca pilda. 

 A cazut ploaia, au venit raurile mari, au suflat vanturile si au batut in casa aceea, dar ea n'a cazut, fiindca era intemeiata pe stanca. (Matei 7, 24-25).
Rugaciunea Ceasurilor a Sfantul Ioan Gura de Aur⏩  Ceasurile sau orele liturgice / Semnificatia >>>   La fel se intampla si cu sufletul celui care cere ajutor prin rugaciune. El ramane neatins de ispitele care il impresoara in timpul zilei, caci are poruncile lui Dumnezeu ca ingradire si lumina a cararilor sale, si ocrotirea cea tare a ingerului.

Mantuitorul ne avertizeaza insa ca nu este suficient sa ne rugam. Trebuie sa ne facem si implinitori ai poruncilor Lui: 

 🇳u oricine imi zice: DOAMNE, DOAMNE, va intra in imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu Celui din ceruri (Matei 7, 21).

Credinta fara fapte este moarta, iar osteneala rugaciunii zadarnica este daca nu ne silim sa pastram cuvintele Domnului si sa le facem vii si lucratoare in viata noastra.

Dumnezeu il ajuta pe cel ce se roaga, insa si omul trebuie sa se straduiasca, sa conlucreze cu Dumnezeu pentru a dobandi asemanarea cu El, adica virtutile crestine: dragostea de semeni, indelunga'rabdare, pacea, blandetea, smerenia, ascultarea, curatia inimii, nejudecarea.

Rugaciune pentru fiecare ora din zi si din noapte a Sfantul Ioan Gura de Aur

Rugaciunea ceasurile zilei:

    🇩OAMNE, primeste'ma intru pocainta.

    🇩OAMNE, nu ma lasa.

    🇩OAMNE, nu ma duce in ispita.

    🇩OAMNE, da'mi cuget bun.

    🇩OAMNE, da'mi lacrimi, umilinta si aducere amintere de moarte.

    🇩OAMNE, da'mi cuget sa'mi marturisesc toate pacatele.

    🇩OAMNE, da'mi smerenie, curatie si ascultare.

    🇩OAMNE, da'mi rabdare si voie nebiruita si blandete.

    🇩OAMNE, sadeste in mine radacina bunatatilor si frica Ta in inima mea.

    🇩OAMNE, invredniceste'ma sa Te iubesc cu tot sufletul si gandul meu si sa fac intru toate voia Ta.

    🇩OAMNE, apara'ma de oamenii galcevitori, de diavoli si de patimile trupesti si de toate celelalte lucruri necuvioase.

    🇩OAMNE, stiu ca faci precum vrei Tu, deci sa fie intru mie, pacatosul, voia Ta. Ca binecuvantat esti in veci. ††† Amin.

~*~

Audio

Rugaciunea ceasurilor zilei


Rugaciunea ceasurile noptii


🇩OAMNE, nu ma lipsi pe mine de binele Tau cel ceresc.

🇩OAMNE, izbaveste'ma de chinurile vesnice.

🇩OAMNE, de am gresit, fie cu mintea, fie cu gandul sau cu cuvantul sau cu lucrul, iarta'ma.

🇩OAMNE, izbaveste'ma de toata nestiinta si uitarea, de neindraznirea si de nesimtirea cea impietrita.

🇩OAMNE, izbaveste'ma de toata ispitirea.

🇩OAMNE, lumineaza'mi inima pe care a intunecat'o pofta cea rea.

🇩OAMNE, eu ca un om am gresit, iar Tu, ca un Dumnezeu indurator, milueste'ma, vazand neputinta sufletului meu.

🇩OAMNE, trimite mila Ta intru ajutorul meu, ca sa preaslavesc preasfant numele Tau.

🇩OAMNE Iisuse Hristoase, scrie'ma pe mine, robul Tau, in cartea vietii si'mi daruieste sfarsit bun.

🇩OAMNE DUMNEZEUL meu, desi n'am facut nici un bine inaintea Ta, da'mi harul Tau, sa pun inceput bun.

🇩OAMNE, stropeste'ma inima mea cu roua harului Tau.

🇩OAMNE al cerului si al pamantului, pomeneste'ma pe mine, pacatosul, robul Tau, rusinatul si necuratul, intru imparatia Ta.  Amin.

Audio

Rugaciunea ceasurilor noptii


🙏   Intru aceasta zi, cuvant de indemn al Sfantului Ioan Gura de Aur, ca sa ne sculam la miezul noptii, la rugaciune.

    Sa iei omule, ca pavaza, sfanta rugaciune si sa te ingradesti cu ea. Sa te scoli din somn si sa'ti scoti sabia ta, adica rugaciunea. Si sa stai tare, dupa puterea ta, si sa te rogi din tot suflelul, cu dorirea ta, si Dumnezeu iti va ajuta tie degraba si'ti va da tarie si putere ca sa biruiesti pe vrajmasul cel nevazut, care indrazneste asupra. Ca nu pentru aceea, fratilor, este facuta noaptea, ca sa o dormim intreaga, fara de folos, ci, se cade, sa o impartim, o parte, pentru lucru, iar alta pentru odihna. Priviti cum se scoala, la miezul noptii, lucratorii si plugarii. Drept aceea, si voi toti, sa va sculati noaptea fiecare si, mai intai decat toate lucrurile, rugaciune catre Dumnezeu sa faceti, ca sa va dea voua mila Sa. Iar cand te vei culca sa dormi, sa nu'ti ramana, nici o noapte in care sa nu te inchini, ci, pe cat vei putea, sa faci inchinaciuni. Ca, prin aceste inchinaciuni, biruieste omul puterea diavolului si prin ele, se izbaveste de pacatele ce a faptuit intru acea zi. Ca, atunci, noaptea, si mintea iti este mai usoara, catre Dumnezeu, si rugaciunile, cele de noapte, te pot intoarce spre pocainta, ca mai bine asculta Dumnezeu rugaciunile de noapte, decat cele de zi ale tale. Si chiar numai din casa de vei iesi, apoi vei simti o preabuna tacere. Si atunci mai curat iti este sufletul tau si mintea mai usoara la rugaciune.


  Drept aceea, iubitule, sa te scoli noaptea si sa'ti pleci genunchii si sa cazi la Dumnezeu, rugandu'te, ca, mai mult decat la rugaciunile cele din zi, isi pleaca urechea Sa Domnul, spre rugaciunile cele din noapte. Adu'ti aminte de David Imparatul, cum zicea: 

🇩e sapte ori in zi te'am laudat

Si iarasi: ⏬

In miezul noptii m'am sculat, sa ma marturisesc Tie, pentru judecatile dreptatii Tale

Apoi: ⏬

Ostenit'am intru suspinul meu, spala'voi in toate noptile patul meu, cu lacrimile mele asternutul meu voi uda.

Ganditi'va, dar, fratilor, ca David era imparat si avea atatea griji si, iata, asa facea in toate noptile. Iar noi, ce raspuns vom da Lui Dumnezeu, pentru pacatele noastre, petrecand in lene? Zic voua, fratilor, si surorilor: Sa ne sculam noaptea, ca sa ne rugam lui Dumnezeu, pentru pacatele noastre si sa ne marturisim Lui. Ca, in vreme de noapte, nu tulbura mintea cuvintele cele desarte. Si cum o vor tulbura, cand toti dorm si nu se vede nimeni, nici nu casca cineva, nici nu face zgomot. Iar ziua nu se poate sa fie asa, ca vede multe tulburari si are multe ganduri si, chiar de te'ai intari mult, nu vei putea sa aduci lui Dumnezeu acel fel de rugaciuni, incat sa fie casa noastra ca o biserica de noapte. Ca a zis Domnul: 

Unde sunt doi sau trei adunati in numele Meu, acolo sunt si Eu in mijlocul lor.


Sa ne sarguim fratilor, sa ne rugam in toate zilele si in toate noptile, ca sa dezlegam puterile pacatelor. Drept aceea, zic voua, sa ne sculam noaptea, daca nu, chiar la miezul noptii, cel putin spre ziua. Ca zice Proorocul: 

De mi'am adus aminte de Tine in asternutul meu, in dimineti am cugetat la Tine

Ca noaptea in doua se desparte, adica spre a trupului odihna si spre a sufletului mantuire. Scoala'te dar noaptea si te roaga lui Dumnezeu, sa cazi inaintea Lui, suspinind pentru pacatele tale. Chiar si milostenie daca am face, iar fiecare ne'am lenevi la rugaciune, atunci nu ne vom putea mantui. Sa nu ne lenevim, dar a ne ruga, Ziditorului nostru, ca sa mantuiasca sufletele noastre, ca un bun si de oameni iubitori. Ca a Lui este slava, acum si pururea si in vecii vecilor.  Amin.

⏩  Trepte ale Rugaciunii

⏩  O rugaciune fara atentie si trezvie este o pierdere de timp
DOAMNE IISUSE HRISTOASE, iarta'ma!

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, imi pare rau!

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, iti multumesc!

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, te iubesc!

2 comentarii:

Slăvit sa fie DOMNUL! spunea...

Rugăciunea

Un părinte din pustie a fost vizitat de un credincios. După dialogul avut, credinciosul i-a spus părintelui:
Îmi cer iertare ca v-am reținut de la rugăciune.
Rugăciunea mea, frate, este să te primesc pe tine și să te petrec cu dragoste, a răspuns părintele.

Sms- uri de Sărbătoare Invierii DOMNULUI 🙏 spunea...


Sărbătoari cu bucurii:

E totul gol, lipsit de miez.
Nu e iubire, nu e crez, ce este bun e aruncat.

Este o lume nouă, în păcat că UITAȚI să IERTAȚI, chiar de HRISTOS a înviat! ✨

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Acatistul INVIERII / IISUSE, Cel ce ai INVIAT din morti, inviaza si Sufletele noastre !

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~