" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

26 aprilie

Acatistul POCAINTEII / Doamne, iarta-ma, ca peste pacatul meu eu tot Tie ma INCHIN

   Acatistul POCAINTEII (ALCATUIT si DIORTOSIT de IEROMONAH GHELASIE GHEORGHE 1944-2003, de la Manastire Frasinei).

Doamne, iarta-ma, ca peste pacatul meu eu tot Tie ma INCHIN

  
   Obisnuitul inceput: Primele RUGACIUNI (incepatoare)

 In numele TATALUI si al FIULUI si al SFANTULUI DUH. Amin.

Slava tie, Dumnezeul nostru, Slava Tie !

Slava tie, Dumnezeul nostru, Slava Tie !

Slava tie, Dumnezeul nostru, Slava Tie !

   IMPARATE ceresc, MANGAIETORULE, DUHUL adevarului, Care pretutindenea esti si toate le implinesti ; VISTIERUL bunatatilor si DATATORULE de viata, vino si Te salasluieste intru noi si ne curateste pe noi de toata intinaciunea si mantuieste, BUNULE, sufletele noastre.

Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fara de moarte miluieste-ne pe noi.

Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fara de moarte miluieste-ne pe noi.

Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fara de moarte miluieste-ne pe noi.



Slava TATALUI si al FIULUI si al SFANTULUI DUH, si acum si pururea si in vecii vecilor.Amin.

   PREASFANTA TREIME, miluieste-ne pe noi. DOAMNE curateste pacatele noastre. STAPANE iarta faradelegile noastre. SFINTE, cerceteaza si vindeca neputintele noaste, pentru numele Tau.

十 Doamne miluieste. 

十 Doamne miluieste.

十 Doamne miluieste.


Slava TATALUI si FIULUI si SFANTULUI DUH. si acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

   TATAL nostru, Care ne esti in ceruri, sfinteasca-se numele Tau, vie imparatia Ta, faca-se voia Ta, precum in cer asa si pe pamant. Painea noastra cea de toate zilele, da-ne-o noua astazi. Si ne iarta noua gresalele noastre, precum iertam si noi gresitilor nostri. Si nu ne lasa pe noi in ispita, ci ne izbaveste de cel viclean.

十   十   十   Pentru rugaciunile Sfintilor Parintilor nostri, Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, miluieste-ne. Amin.

Acatistul POCAINTEII / Doamne, iarta-ma, ca peste pacatul meu eu tot Tie ma INCHIN

Condacul 1

   DOAMNE, am cazut din IUBIREA Ta si in patimile mele m-am afundat, in intunericul cel dinafara, unde de Tine stau despartit; dar DOAMNE, nu pot fi fara Tine, nu pot sa Te uit, incat strig din stricaciunea mea: Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN!

Icosul 1

   Doamne, eu Faptura ta, sunt PURTATORUL CHIPULUI Tau, si Viata mea este sa Oglindesc acest CHIP DUMNEZEIESC prin CHIPUL meu, sa-L Cresc in mine si in ASEMANAREA Ta sa fiu; dar in pacat am cazut, in patimile mele m-am ingropat si am intunecat CHIPUL Tau.
Doamne, iarta-ma, ca din CHIPUL Tau am cazut;
Doamne, iarta-ma, ca de CHIPUL Tau m-am „golit“;
Doamne, iarta-ma, ca am pacatuit;
Doamne, iarta-ma, ca nu pot sta de Tine despartit;
Doamne, iarta-ma, ca orb de stricaciune, nu Te mai VAD;
Doamne, iarta-ma, am sa strig in Vesnicie, iarta-ma;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !



Condacul al 2-lea

   Nu exista „stergerea pacatului“, ca de nimic nu poate fi sters, ca este „uciderea CHIPULUI DUMNEZEIESC“, si Tu doar, DOAMNE, poti TRECE peste el cu „IERTAREA“ Ta si eu doar cu „INCHINAREA“ mea, in Cantarea de: ALILUIA!

Icosul al 2-lea:

   Eu in „Vesnicie voi fi un pacatos“, dar si Tu cu IERTAREA Ta pe Vesnicie ma vei IMBRACA, si doar INCHINAREA mea va fi OCHIUL meu, prin care am sa Te VAD si am sa Te IUBESC.
Doamne, iarta-ma, ca „prapastia“ pacatului am deschis;
Doamne, iarta-ma, ca „LUMINA“ am stins;
Doamne, iarta-ma, ca am „stricat“ NESTRICACIUNEA Ta;
Doamne, iarta-ma, ca ce ai Zidit Tu eu am ucis;
Doamne, iarta-ma, ca „umbra mortii“ am nascut;
Doamne, iarta-ma, ca in locul IUBIRII, „foc de iad“ am aprins;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !

Condacul al 3-lea

   IMPLINIREA Vietii este ca si eu sa-Ti RASPUND in ASEMANAREA CHIPULUI Tau DUMNEZEIESC, dar eu „gol de CHIP“, pe toate „fara de chip le savarsesc“ si in stricaciune ma afund, dar nu „ deznadajduiesc “, ci „ STRIG de sparg Pamantul si Cerul si cele de dedesubt “: IARTA-ma, ALILUIA!

Icosul al 3-lea

   Sta atarnata „ BALANTA Vesniciei “, intr-o parte este „ pacatul meu “ cu vremelnicia si stricaciunea si in cealalta IERTAREA Ta si INCHINAREA mea, si in „ cumpana “ se dau.
Doamne, iarta-ma, ca mereu pacatuiesc;
Doamne, iarta-ma, ca mereu cad in amagirea mea;
Doamne, iarta-ma, ca totusi la Tine alerg;
Doamne, iarta-ma, ca spre Tine totusi „indraznesc“;
Doamne, iarta-ma, ca doar INCHINAREA mi-a mai ramas;
Doamne, iarta-ma, ca doar „STRIGAREA“ o mai pot face;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !

Condacul al 4-lea

   DOAMNE, sa nu ajung in „ iadul in care nu voi putea sa ma INCHIN “, in iadul in care „ nu voi mai putea STRIGA IERTAREA Ta “, ci in „ iadul IERTARII “, spre Cantarea de: ALILUIA!

Icosul al 4-lea

   Negrait este CHIPUL IUBIRII DUMNEZEIESTI, care de nimic nu se poate sterge, care si mai mult, are Taina IERTARII si INCHINARII, prin care iarasi, DOAMNE, ne putem „ INTALNI “.
Doamne, iarta-ma, ca nu „ deznadajduiesc “;
Doamne, iarta-ma, ca peste pacatul meu, inca mai „ indraznesc “;
Doamne, iarta-ma, ca IUBIREA Ta o pun INAINTE;
Doamne, iarta-ma, ca de INCHINAREA mea ma „ agat “;
Doamne, iarta-ma, ca ma „ rascol in propriul meu iad “;
Doamne, iarta-ma, „ strig de ma sparg pe mine insumi “;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !

Condacul al 5-lea

   Ingerul cazut, diavolul, nu se mai poate „ INCHINA “ si in „ propriul intuneric vesnic asa va sta “, dar OMUL are tocmai „ Vesnica INCHINARE, chiar in vesnica vina “, in Cantarea de: ALILUIA!

Icosul al 5-lea

   Cutremuratoare este „ strigarea de iad a pacatului “ si „ mistuitoarea Strigare a INCHINARII “, si amandoua „ BALANTA Vesniciei “ o misca.
Doamne, iarta-ma, voi striga fara incetare;
Doamne, iarta-ma, ca peste pacatul meu eu tot Tie ma INCHIN;
Doamne, iarta-ma, strig din suferinta mea;
Doamne, iarta-ma, singurul meu „ CUVANT Preasfant “;
Doamne, iarta-ma, singurul meu „ CHIP de LUMINA “;
Doamne, iarta-ma, ICOANA ultimei scapari;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !

Condacul al 6-lea

   Pacatul nu poate „ ucide “ Vesnicia IUBIRII DUMNEZEIESTI, ci la „ hotarul IERTARII “ se opreste si „ goliciunea “ de „ FOCUL INCHINARII “ se acopera, in Cantarea de: ALILUIA!

Icosul al 6-lea

   „ Pacatul oprit in Vesnicie “ de Sfinti si de cei IERTATI are si el o Taina, ca se face „ ne-pacatuire Vesnica “, „ hotar de netrecut, fara a doua pacatuire “, INTRAREA in „ Nesfarsita IUBIRE ce nu se mai uita inapoi “.
Doamne, iarta-ma, ca si eu in IERTAREA Ta Nadajduiesc;
Doamne, iarta-ma, ca in IERTAREA Ta CRED;
Doamne, iarta-ma si ma ajuta „ sa opresc si eu pacatul din mine “;
Doamne, iarta-ma, ca spre Vesnicia IUBIRII totusi alerg;
Doamne, iarta-ma, strig din „ iadul pacatului meu “;
Doamne, iarta-ma, strig de nimeni nu ma poate opri;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !

Condacul al 7-lea 👇

DOAMNE, DOAMNE, DOAMNE, Cel INTREIT NUME al IUBIRII DUMNEZEIESTI, Cea INTREITA IERTARE: IUBIREA de PARINTE, MILOSTIVIREA de DUH SFANT si INCHINAREA de FIU, TIE Iti cantam: ALILUIA!

( Condacul al 7-lea, 👆 se rosteste de 3 ori )



Se repeta Icosul 1 si Condacul 1.


Icosul 1

   Doamne, eu Faptura ta, sunt PURTATORUL CHIPULUI Tau, si Viata mea este sa Oglindesc acest CHIP DUMNEZEIESC prin CHIPUL meu, sa-L Cresc in mine si in ASEMANAREA Ta sa fiu; dar in pacat am cazut, in patimile mele m-am ingropat si am intunecat CHIPUL Tau.
Doamne, iarta-ma, ca din CHIPUL Tau am cazut;
Doamne, iarta-ma, ca de CHIPUL Tau m-am „golit“;
Doamne, iarta-ma, ca am pacatuit;
Doamne, iarta-ma, ca nu pot sta de Tine despartit;
Doamne, iarta-ma, ca orb de stricaciune, nu Te mai VAD;
Doamne, iarta-ma, am sa strig in Vesnicie, iarta-ma;
Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN !

 Condacul 1

   DOAMNE, am cazut din IUBIREA Ta si in patimile mele m-am afundat, in intunericul cel dinafara, unde de Tine stau despartit; dar DOAMNE, nu pot fi fara Tine, nu pot sa Te uit, incat strig din stricaciunea mea: Doamne, iarta-ma, peste pacatul meu, Tie tot ma INCHIN!

十   十   十   Pentru rugaciunile Sfintilor Parintilor nostri, Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, miluieste-ne. 

Amin.

Un comentariu:

Arhim. Roman Braga spunea...

Omul este un mare gol pe care numai Dumnezeu îl poate umple.

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Acatistul INVIERII / IISUSE, Cel ce ai INVIAT din morti, inviaza si Sufletele noastre !

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~