" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

19 ianuarie

Rugaciunea pentru iertarea si indreptarea greselilor

   Inainte de culcare, de la toti imi cer iertare! Sigur ca am gresit, fie in fapta sau cuvant. Omul pe lume cat traieste, cand paseste si greseste!



   Nimic nu e mai iubit de Dumnezeu si nici o cerere nu e mai repede auzita cum e rugaciunea prin care omul cere iertarea greselilor si putere si ajutor pentru indreptarea lor. Ea impiedica usor pedepsirea lor, chiar daca e vorba de greseli destul de grave. Cel care poarta de grija de indreptarea noastra va primi neindoielnic si aceasta cerere. Daca insa in cererile de iertare mintea nu amesteca si cereri de indreptare, atunci cererile de iertare nu vor fi primite, si el nu va fi scutit de pedeapsa; chiar daca inmulteste rugaciunile, ele nu-i vor fi auzite, ca nu cumva nefiind pedepsit sa se faca prilej de imitare si pentru altii.

Sfintul Isaac Sirul


 👉  Sa ascultam indemnul Apostolului Neamurilor: 

   Fratilor, imbracati'va,  ca alesi ai lui Dumnezeu, sfinti si prea iubiti, cu milostivirile indurarii, cu bunatate, cu smerenie, cu blandete, cu indelunga'rabdare, ingaduindu'va unii pe altii si iertand unii altora, daca are cineva vreo plangere impotriva cuiva; dupa cum si Hristos v'a iertat voua, asa sa iertati si voi. Iar peste toate acestea, imbracati'va intru dragoste, care este legatura desavarsirii.
Si pacea lui Hristos, intru care ati fost chemati, ca sa fiti un singur trup, sa stapaneasca in inimile voastre; si fiti multumitori. Cuvantul lui Hristos sa locuiasca intru voi cu bogatie. Invatati'va si povatuiti'va intre voi, cu toata intelepciunea. Cantati in inimile voastre lui Dumnezeu, multumindu'I, in psalmi, in laude si in cantari duhovnicesti.

♱   Rugaciunea iertarii
   Iarta'ma, Doamne: Pentru tot ce puteam sa vad si nu am vazut! Pentru tot ce puteam sa aud si nu am auzit. Pentru tot ce puteam sa simt si nu am simtit! Pentru tot ce as fi putut sa inteleg si nu am inteles! Pentru tot ce puteam sa constientizez si nu am constientizat! Pentru iertarea pe care as fi putut sa o dau si nu am dat'o! Pentru bucuria pe care as fi putut sa o traiesc si nu am trait'o! Pentru Lumina pe care as fi putut sa o primesc si nu am primit'o! Pentru viata pe care as fi putut sa o ocrotesc si nu am ocrotit'o! Pentru visele pe care mi le'as fi putut implini si nu le'am implinit! Pentru necunoscutul in care as fi putut sa pasesc si din teama, nu am indraznit sa pasesc! Pentru iubirea pe care as fi putut sa o exprim si nu am exprimat'o! Pentru tot ce puteam sa creez bun si frumos si nu am creat pentru slava Ta Doamne si a Imparatiei Tale! Pentru tot ce stiu si nu stiu ca am gresit, pe Tine Doamne, care Esti Mila si Iubirea Infinita, Te rog, iarta'ma si ma imbraca cu nesfarsita Ta Iubire si Lumina! Amin. Amin. Amin.

♱   O alta RUGACIUNE
   Parinte al indurarii si Tata al vietii mele, apleaca-Te cu dragoste si multa ingaduinta, spre glasul meu si inspre rugaciunea mea si fii acum cu mine. Asculta aceasta invocare, si lasa, Tata, sa coboare lin in mine, puterea Duhului Tau Sfant! Si Duhul Tau sa ma calauzeasca in toate cele bune ale mele, iar cele rele, de mine lin sa se desprinda, si toate fara de durere, acuma, sa se risipeasca. Te rog Atotputernice Parinte: Apleaca-Te acum spre mine si cheama-ma pe al meu nume, asa cum m-ai chemat cand inca nu eram, cand inca nimeni nu stia de mine. Patrunde-ma cu a Ta lumina lina si du-ma, in clipa cea dintru inceput, in clipa in care, Tu, din nefiinta m-ai chemat, atunci cand inca nu eram, dar Tu m-ai cunoscut si m-ai chemat pe nume si mi-ai soptit sa nu ma tem, chiar daca mama mea si tatal meu ma vor uita si ma vor parasi, sa nu ma tem, pentru ca Tata bun si adevarat, din vesnicie Tu imi esti, si nu ma parasesti si pururea Tu esti cu mine. Iti multumesc ca m-ai ales si m-ai chemat si mi-ai dat nume si viata si ai facut sa fiu si sa ma zamislesc in sanul mamei mele, aici pe acest pamant. Te rog, Atotputernice, sa Te apleci spre clipa in care a mea mama a perceput ca am luat fiinta in sanul ei. Te rog sa cercetezi a ei traire, oricare ar fi si sa o umpli de a Ta lumina. Iar daca, vei afla vreo umbra sau vreun fior de tulburare in inima si in trairea ei, de vei afla povara grea sau frica si cutremur, Te rog Parinte sa o ierti, pe mama mea. Te rog sa ma ajuti si sa imi iei acum povara tulburarii ei din viata mea, si sa imi stergi amprenta rea, pe care a pus-o atunci peste fiinta mea. Te rog, Atotputernice Parinte, sa ma ajuti sa fiu iertat pentru acele clipe. Te rog sa ma tamaduiesti, sa fiu eliberat, sa fim eliberati, pentru ca darul inimii si glasul rugaciunii mele sa poata sa ajunga in pace, cu folos si binecuvantare, pe altarul Tau cel mai presus de ceruri, acolo unde sta izvorul nesecat al vietii si al tamaduirii noastre. Amin. Amin. Amin.

♱   Rugaciune pentru cei care au avut o copilarie zbuciumata
    Calauzeste-ma acum, Parinte, pe calea binecuvantata a iertarii si a vindecarii copilariei mele. Fii Tu, cu mine in acest drum, si da-mi puterea de a ierta, chiar daca eu nu am avut vreo vina, ci a cazut peste soarta mea, povara grea si necazul celor care m-au zamislit, dar nu m-au dorit si nu m-au primit dupa randuiala dragostei Tale, ci doar m-au acceptat, pentru ca nu au avut de ales in fata vointei Tale. Te rog sa-i ierti pe ai mei parinti pentru tot ceea ce au savarsit gresit in fata mea. Te rog sa-i ierti deoarece ei insisi poate nu au primit la randul lor iubire in copilaria lor sau au cazut in grele patimi si alunecari, care au secatuit dragostea lor si au distrus-o in alcool, in fum, in droguri, in nemultumiri, in certuri fara de sfarsit, in acuzari si umiliri, in violente si injosiri, in tot ce este rau si greu chiar de grait, dar ei acestea le-au avut si in aceste lanturi au trait, Te rog, Parinte, sa ii ierti si sa imi dai puterea de a intelege neputinta lor. Te rog sa ma ajuti sa-i iert si eu sa fiu iertat de ei, pentru ca, poate m-am nascut fara de vrerea lor, fara sa fiu dorit si am fost chin si grea povara pentru ei, si acest fapt l-am dus cu greu si cu amar si eu si ei. Te rog sa vindeci, Doamne, acum aceste rani ale vietii mele, sa vindeci pe ai mei parinti si sa ma impaci cu ei oriunde ei ar fi acum. Sa nu lasi vina lor sa ma striveasca si nici sa ma mai urmareasca, si nici pe ei sa-i nimiceasca sau sa ramana grea povara a vietii mele si a lor. Ajuta-ma ca nicidecum sa nu dau celor dragi ai mei aceasta apasatoare si grea mostenire, pe care am dus-o pana acuma cu atata greutate. Te rog atinge a mea fiinta si fama fiul Tau si nu ma parasi, ca Tu esti Cel ce m-ai zidit si din vechime mi-ai grait spunand ca tatal meu si mama mea ma pot uita, ma pot nesocoti si ma pot parasi, dar Tu in nici un chip nu vei uita de mine, si chiar daca eu as gresi Tu nu ma vei nesocoti si niciodata nu ma vei parasi, ci vei lua in mana Ta viata mea si soarta mea si ma vei ocroti si ma vei indrepta in toate si ma vei ajuta, si Tatal meu si mama mea vei fi. Iti multumesc pentru ca ai fost cu mine in grelele mele trairi! Iti multumesc pentru ca mi-ai dat intelepciunea de a ierta! Iti multumesc pentru ca m-ai ajutat sa trec prin toate! Amin. Amin. Amin.

♱   Rugaciune pentru cei ce au avut ani grei de scoala
    In tot ce e frumos Te-am regasit, la fel de bun si plin de pace si intelepciune. In pasii care i-am facut cand am iesit pentru intaia oara si am plecat spre a mea prima scoala Tu, Doamne, ai fost cu mine si m-ai intarit si mi-ai deschis a pamantestii cunostinte cale. Condu-mi acum a inimii simtire spre amintirile care au ramas in mine din acei ani de tainica zidire. Iti multumesc pentru ai mei educatori, invatatori si profesori, care au continuat sa zideasca cele bune peste cele ce am primit in cei sapte ani de acasa. Iti multumesc pentru a lor truda, pentru a lor fapte si cuvinte si pentru toata invatatura buna, care a ajuns la mine in acel timp. Iti multumesc pentru cei dragi ai mei, care au muncit si s-au trudit ca eu sa fiu in rand cu colegii mei. Iar daca, Doamne, am intalnit pe cei ce nu erau nici buni, nici potriviti pentru a mea zidire si buna educatie si crestere spre implinire, daca am fost lovit, nedreptatit, strivit sau umilit sau in orice alt chip atins spre a mea ranire, Te rog, Atotputernice Parinte sa ma ajuti sa iert si eu sa fiu iertat, sa ma eliberez si sa ma vindec de tot ce a fost rau si m-a atins atunci si a ramas nevindecat si neimplinit in mine. Iti multumesc. Amin. Amin. Amin.

♱   Rugaciune pentru cei care a avut o adolescenta zbuciumata
   Revarsa, Doamne, a Ta lumina spre anii adolescentei mele, spre anii marilor schimbari, spre timpul viselor frumoase, spre clipele in care am crezut ca toate pot sa fie si ca iubirea pamanteasca e vesnica chiar daca are un inceput. Iti multumesc pentru frumosul care l-am trait, simtit si implinit si iti cer iertare si ajutor pentru caderile ce m-au strivit sau au necajit pe cei apropiati ai mei. Te rog sa vindeci ce-am ranit, sa rezidesti ce am prabusit si sa ma ajuti sa iert si eu sa fiu iertat pentru tot pasul meu necugetat al tineretii si al adolescentei mele. Iti multumesc! Amin. Amin. Amin.

♱   Rugaciune pentru cei care au avut o tinerete zbuciumata
   Te rog sa nu ma parasesti chiar daca eu in anii tineretii mele de multe ori Te-am parasit sau Te-am negat sau in ale mele nebunii si amagiri in multe alte chipuri Ti-am gresit. Te rog Parinte sa ma ierti si sa ma ajuti sa fiu iertat de ai mei parinti, de aproapele meu care m-a ajutat si eu n-am inteles si le-am gresit si i-am nesocotit si amarat in orice chip. Te rog ajuta-ma sa fiu iertat pentru toate cele neimplinite in bine in timpul tineretii mele. Ajuta-ma sa-mi iert aproapele care m-a tulburat, ranit sau amagit. Amin. Amin. Amin.

Rugaciune pentru cei care au cazut in deznadejde
    Iarta-ma, Doamne, pentru ca nu Te-am ascultat, si nu am priceput ca Tu esti Domnul Dumnezeul meu, singurul Domn adevarat. Iarta-ma si ma ajuta sa Te cunosc in adevar, sa Te iubesc pe Tine, Domnul meu, si Dumnezeul meu, din toata inima mea, din tot sufletul meu si din tot cugetul mea. Iarta-ma pentru toate indoielile inimii mele, si pentru toata necredinta sufletului meu. Iarta-ma pentru cuvintele cele grele rostite in minte, in inima, in gand si in fata semenilor mei, in tulburarea necredintei mele. Iarta-ma, si nu-mi socoti caderea duhului meu. Ajuta-ma sa Te pot cunoaste si sa Te pot auzi in adevar. Cuvantul vietii Tale, sadeste-l Parinte, acuma, intru mine pentru ca si eu la randul meu sa il pot sadi in cei apropiati ai mei si sa le pot vorbi despre El cand stau in casa mea, cand merg pe cale, cand ma culc si cand ma ridic din asternutul meu. Ajuta-ma sa leg cuvantul vietii Tale ca semn la mana mea si sa il am din acest ceas ca pe o tablita pe fruntea mea. Ajuta-ma sa il pun si sa il am viu, in tot ceea ce sunt, in tot ceea ce fac si in tot ceea ce am. Ajuta-ma sa il am scris pe usorii casei mele si pe portile mele, pentru ca toti cei ce ma cauta si se apropie de mine sa treaca prin a sa putere si eu sa fiu pazit si indreptat in toate de a Sa intelepciune si de al Tau ajutor. Ajuta-ma sa Te cinstesc pe Tine Domnul meu si Dumnezeul meu si numai Tie sa-Ti slujesc, de Tine sa ma lipesc si in numele Tau sa ma incredintez. Pazeste-ma sa nu mai ratacesc fugind dupa alti dumnezei, dupa dumnezeii cei amagitori si muritori. Ajuta-ma sa nu Te ispitesc, ajuta-ma sa tin bine poruncile Tale, legile Tale si hotararile Tale, pe care mi le-ai dat. Ajuta-ma sa fac ceea ce este drept si bine inaintea ochilor Tai, ca bine sa-mi fie si ani multi si buni sa traiesc in pace pe pamant. Revarsa, Doamne, a Ta iertare peste caderea sufletului meu si ajuta-ma sa nu-mi fac chip cioplit, nici vreo infatisare a celor ce sunt sus in cer, sau jos pe pamant, sau in apa si sub pamant ca dumnezei amagitori sau ca stapanitori distrugatori ai mei. Ajuta-ma sa nu ma inchin, nici sa ma incredintez cumva puterii lor. Iar daca am cazut si m-am plecat fara sa stiu in fata chipului cioplit, pe banul cel amagitor, pe aur si argint, pe piatra sau pamant zidit, pe carduri, conturi si cladiri, pe bogatii si nume in vant si am crezut puterii lor si i-am cinstit si Te-am inlocuit pe Tine cu idolul facut de mine si de semeni si am inlocuit puterea Ta cu chipul si puterea lor. Te rog Parinte sa ma ierti, ca am cinstit si m-am plecat in fata unui chip cioplit, facut de om, si am dat putere celui mort si inchipuit. Te rog sa imi dai iertare pentru orice cadere si inchinare a mea in fata chipului care ar fi vrut sa scoata a Ta putere si lucrare din viata si din calea mea, caci Tu esti Dumnezeul meu Cel care Te milostivesti pana la al miilea neam catre cei ce Te iubesc si Te cinstesc pe Tine, pentru cei ce se inchina inaintea puterii Tale si pazesc poruncile Tale. Te rog sa ma ierti pentru orice indoiala, si pentru orice necredinta a mea. Amin. Amin. Amin.

Rugaciunea pentru iertare de greseli, inaintea semenilor.
   Iarta-ma, Doamne, daca in mod voit sau nevoit am atins viata si am frant firul ei in orice chip. Iarta-ma si imi arata calea indreptarii mele. Izbaveste-ma de vina sangelui varsat vreodata de mine, de parintii mei sau de stramosii mei, si de varsare de sange, fereste toata viata mea. Si in orice chip de am calcat porunca Ta: Sa nu ucizi! Te rog Parinte sa ma ierti si sa ma ajuti. Iarta-ma, Doamne, daca am facut sau am consimtit sau am impins pe cineva spre a avorta si a ucide, pe cineva, in sanul mamei sale. Iarta-ma, Doamne, daca am ucis prin fapta sau cuvant sufletul si inima aproapelui, in orice chip. Iarta-ma, Doamne, pentru caderile tineretii si ale nestiintei mele si tot ce e pacat facut cu voie sau fara de voie Te rog, Parinte, sa il stergi cu mila si indurarea Ta. Iar daca am incalcat in orice chip porunca Ta: Sa nu fii desfranat! Te rog ajuta-ma sa ma indrept si sa repar tot ceea ce am gresit si fa sa fie stearsa vina mea. Orice masura ce am folosit in mod gresit si rau si fara cuviinta, Te rog sa ma ajuti sa o indrept sa nu se intoarca cu varf si indesat in sanul meu. Ajuta-ma si nu ma parasi si daca am folosit, sau am dispretuit sau am ranit, sau am strivit, sau am lasat durere, singuratate, vieti lovite, vise infrante si dezorientate, in orice om ce poarta chipul Tau, Te rog ajuta-ma sa fac tot ceea ce se poate pentru a mea indreptare, pentru a mea iertare si pentru vindecarea lor. Te rog Parinte, sa ma ierti de m-am atins de ce nu e al meu. Te rog sa ma ajuti sa ma indrept daca am furat sau pagubit pe cineva in viata mea. Ajuta-ma sa nu-mi doresc ceea ce nu este al meu. Ajuta-ma sa ma ridic si sa ma indrept daca am cazut in amagire si am calcat porunca Ta: Sa nu dai marturii mincinoase asupra aproapelui tau! Ajuta-ma sa pot iesi din vina marturiei mincinoasa, ca nu cumva sa se intoarca spre mine sau inspre cei dragi ai mei cu a Ta putere sa ne risipeasca. Iarta-ma, Doamne, si nu imi socoti caderea si da-mi taria indreptarii si a iertarii mele. Iti cer iertare, Doamne, acum, pentru orice gand ce s-a nascut in mine si a hranit dorinte si visari desarte si m-a facut sa nu Te aud in ceea ce-ai grait in lege: Sa nu poftesti femeia aproapelui tau si sa nu doresti casa aproapelui tau, nici tarina lui, nici slujitorii lui, nici animalele lui, nici nimic din cele ce sunt ale aproapelui tau! Te rog ajuta-ma si fii cu mine sa nu ma clatin nici sa cad. Te rog sa-mi dai iertare pentru orice gand ce nu e de la Tine, pentru doririle ce au ranit si au facut dureri in mine sau in cei apropiati ai mei. Iarta-ma si ma indreapta. Amin. Amin. Amin.


Un comentariu:

Sfântul Serafim din Sarov spunea...

,,Când sunt bonav mă rog la Tine; când am necazuri, mă rog la Tine... dar când mi-e bine, uit să-Ți mulțumesc, Doamne!

Te rog, iartă-mă!”

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Rugaciune pentru cei aflati in cumplita prostitutie.

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~