" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

05 aprilie

Roaga-te ca Domnul nostru Iisus Hristos sa te izbaveasca de gandurile rele.

   Roaga-te ca Domnul nostru Iisus Hristos sa te izbaveasca de gandurile rele.

   O arma mai puternica si mai plina de izbanda nu vei gasi, nici in Cer, nici pe Pamant.

   Rugaciunea mintii sau rugaciunea inimii are temeiul pe care Iisus Insusi a revelat-o: 

„Nu poti face nimic fara Mine” despre rascumpararea patimii, mantuirea mantuirii.

Doamne, Iisus Hristos, milostiv fii mie pacatosului! >>>

Rugaciunea inimii are si ea un nivel mai inalt, iar cand patima este eliberata, se desfasoara fara cuvinte intr-o iubire nesfarsita pentru Dumnezeu, pentru om si pentru toate fapturile.

Rugaciunea inimii este sabia Duhului Sfant, taiati gandurile rele in numele lui Iisus. De fapt, Iisus ne salveaza continuu de nenorociri. Luptam cu vrajmasul in numele lui Hristos Iisus. Caci nu exista arma mai puternica impotriva diavolului decat numele lui Dumnezeu in cer sau pe pamant (Sfantul Ioan Botezatorul).

Pentru a ne putea controla gandurile trebuie sa ducem o lupta cu noi insine. Cu siguranta atunci cand ne putem controla gandurile suntem mai linistiti, pasnici si avem o mai buna capacitate de a discerne lucrurile. Atunci cand ne controlam gandurile devenim mai piosi. Adevarata rugaciune cere un cuget linistit, eliberat de gandurile si framantarile lumesti asa incat sa putem auzi vocea lui Dumnezeu care vine din inima noastra. Dar pentru lupta cu gandurile avem nevoie de ajutor. Sfantul Isihie ne spune: 

 Duhurile viclene ne stapanesc mintea foarte usor cu slava desarta. Dar cand ii cerem ajutorul Mantuitorului nostru Iisus Hristos duhurile viclene dispar de la noi intr-o secunda.
Lupta cu gandurile nu e deloc o lupta usoara si tocmai atunci cand crezi ca iti poti stapani gandurile atunci pierzi lupta. Cheia este la ceea ce se referea Sfantul Isihie, sa ceri ajutorul Mantuitorului Iisus Hristos pentru ca singur nu vei reusi niciodata. Sfantul Teofan Zavoratul ne spune: 

 Atat timp cat Ii vom cere ajutorul lui Dumnezeu cu frica, credinta, nadejde si dragoste sa departeze din mintea noastra toate gandurile urate, doar atunci Il putem vedea pe Dumnezeu cu ochii mintii.
Daca vom acorda atentia cuvenita gandurilor noastre si Il vom ruga pe Dumnezeu sa ne ajute in aceasta lupta deoarece singuri nu putem, atunci gandurile cele urate vor disparea din mintea noastra. Diavolul care a incercat sa puna in mintea noastra acele ganduri urate va fi infrant. De aceea, rugaciunea mintii: 

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine pacatosul,

- este foarte importanta in lupta noastra cu gandurile. Numai pronuntand numele Mantuitorului nostru Iisus Hristos si gandurile cele rele vor disparea.

Sfantul Teofan Zavoratul ne ofera un exemplu in lupta cu gandurile: 

„Un pustnic traia in desert. Diavolii au venit sa-l atace si sa-l scoata afara din chilia sa. Pustnicul se lupta si el cu ei astfel incat diavolii ajunsesera sa-l scoata afara din chilia sa. Vazandu-se in pericol mare pustnicul Il chema in ajutor pe Mantuitorul Iisus Hristos si spuse: 

Doamne Iisuse Hristoase! Nu ma parasi, ajuta-ma!

 De indata ce L-a chemat in ajutor pe Mantuitorul Iisus Hristos, Mantuitorul Insusi a aparut in fata lui si a izgonit de acolo demonii care il chinuiau pe pustnic. Mantuitorul i-a zis insa pustnicului: 

 Eu nu te-am parasit dar ca sa te pot ajuta trebuie sa-mi ceri ajutorul si tu singur ai incercat sa te lupti cu diavolii, dar sa stii ca de unul singur nu te poti lupta cu diavolul. Trebuie sa-mi ceri ajutorul si Eu indata te voi ajuta.

 Dupa ce i-a spus aceste cuvinte pustnicului, Mantuitorul a disparut. Asadar, in lupta noastra cu gandurile rele trebuie sa cerem ajutor lui Dumnezeu. 

 Sfintii Parinti spun ca radacina tuturor pacatelor se afla in cugetele cele rele. De aceea se cuvine sa ne ingrijim de ceea ce lucreaza mintea noastra, si sa incercam pe cat posibil sa punem paza strasnica, alungand toate cugetele necurate.

Sfantul Marcu Ascetul spunea ca lui Dumnezeu nu i se ascunde nici un gand al nostru. El masoara si cantareste toate gandurile noastre. Vom fi judecati nu numai dupa fapte, ci mai ales dupa gandurile si intentiile noastre.

 Cel ce primeste gandurile rele care-i vin in minte si nu le taie de indata, vorbeste cu ele si se invoieste cu ele, ajunge in cele din urma sa savarseasca pacatul. Gandurile rele nu ar avea asupra noastra nici o putere daca ne-am stradui sa le izgonim la timp din mintea si din inima noastra.

Rugaciune pentru izbavirea de ganduri rele:

  Dumnezeule mai inainte de veci, Care cunosti cele ascunse, Care cerci inimile si rarunchii, Cela ce sezi pe heruvimi si vezi adancurile, Care de departe pricepi gandurile mele! Tu stii ca urasc gandurile necurate, scarbavnice, hulitoare, care navalesc fara de rusine asupra mea, si ca nu ma invoiesc cu ele, si rog bunatatea Ta: Cearta duhul cel hulitor, ca sa se departeze de la mine, izgoneste toate gandurile rele, ca sa nu ma mai necajeasca. Alina tulburarea inimii mele, potoleste viforul gandurilor mele, rusineaza-l pe vrajmas, care sminteste constiinta mea, ca sa nu se mai bucurie potrivnicul meu de mine. De Tine asculta toate: porunceste viforului si tulburarii mintii mele ca sa se linisteasca, incat sa slujesc fara indoiala si tulburare Tie, Domnului meu, in toate zilele vietii mele. Amin.


 Sfantul Dimitrie al Rostovului ii povatuieste pe cei tulburati de gandurile rele si hulitoare sa nu se teama, nici sa se necajeasca peste masura, ci sa se roage cu credinta Domnului pentru a izgoni aceasta ispita.

 Gandurile de hula sunt semanate de cel rau in mintea celor credinciosi, care se nevoiesc pentru Dumnezeu. Ele nu sunt ale noastre, ci sunt insuflate de vrajmasul diavol care voieste sa ne aduca la indoiala si mai apoi la necredinta.

 Atunci cand ne chinuie gandurile de hula impotriva lui Dumnezeu, Sfantul Dimitrie al Rostovului spune sa rostim Crezul, facand cat de multe metanii putem.

 Daca aceste ganduri se indreapta impotriva Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu, sa rostim o rugaciune catre Maica Domnului, un tropar al ei, cu metanii, zicand:

Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, mantuieste-ma pe mine pacatosul!


 Gandurile de hula impotriva Sfintelor Taine ale lui Hristos pot fi alungate cu rugaciunea care se citeste inainte de Sfanta Impartasanie:

 Cred Doamne, si marturisesc, ca Tu esti cu adevarat Fiul lui Dumnezeu Celui viu, care ai venit in lume sa mantuiesti pe cei credinciosi, dintre care cel dintai sunt eu. Inca cred ca acesta este insusi preacurat Trupul Tau, si acesta este insusi scump sangele Tau. Deci ma rog Tie, miluieste-ma si-mi iarta greselile mele cele de voie si cele fara de voie, cele cu cuvantul sau cu lucrul, cele cu stiinta si cu nestiinta. Si ma invredniceste, fara de osanda, sa ma impartasesc cu preacuratele Tale Taine, spre iertarea pacatelor si spre viata de veci. Amin. Cinei Tale celei de taina, astazi, Fiul lui Dumnezeu, partas ma primeste, ca nu voi spune vrajmasului Tau taina Ta, nici sarutare iti voi da ca Iuda. Ci ca talharul marturisindu-ma, strig Tie: Pomeneste-ma Doamne, cand vei veni intru Imparatia Ta. Nu spre judecata sau spre osanda sa-mi fie mie impartasirea cu preacuratele Tale Taine, Doamne, ci spre tamaduirea sufletului si a trupului. Amin.

 Rugaciunile de durere, frica, ganduri si cosmaruri bantuie oamenii.

 Cand suntem ingroziti si intristati de cosmaruri, va rugam sa ne anuntati ca aceasta tulburare vine de la diavol, pe care Sfantul Vasile cel Mare i-a numit „duhul miezului noptii, duhul amagirii”. Cu totii avem uneori cosmaruri si chiar si atunci cand stam si ne rugam in tacere, diavolul ne va provoca neobosit. Intr-o perioada atat de ingrozitoare, avem la indemana Sfanta Cruce ( † ) si rugaciunile.

Rugaciunea cinstitei Cruci ( † ) >>>

 Rugaciuni scurte, care devin puternice si deosebit de benefice prin repetare din tot sufletul:

(Din Psalmii lui David)


 Dumnezeule, intru numele Tau man­tuieste-ma si intru puterea Ta ma ju­deca. Dumnezeule, asculta ruga­ciunea mea; pleaca urechea Ta la graiurile gurii mele. Ia aminte spre mine si ma asculta, ca m-am mahnit intru ingrijorarea mea si m-am aba­tut. Inima mea s-a tulburat intru mine si frica mortii a cazut asupra mea. Temere si cutremur au venit peste mine si intunericul m-a acoperit.

 Doamne, Dumnezeul mantuirii me­le, ziua am strigat si noaptea inaintea Ta. Sa ajunga pana la Tine ruga­ciu­nea mea; ca s-a umplut de rele sufletul meu si viata mea de iad s-a apropiat!

 Miluieste-ma, Doamne, ca nepu­tin­­­cios sunt! Vindeca-ma, ca s-a tul­bu­rat foarte sufletul meu. Ostenit-am intru suspinarea mea. In toate nop­tile imi stropesc patul cu lacrimile mele si in ele imi scald asternutul.

 Pentru ce esti mahnit, suflete al meu, si pentru ce ma tulburi? Nadaj­­duieste spre Dumnezeu si ma voi mar­turisi Lui, mantuirea fetei mele si Dumnezeul meu.

 Domnul este luminarea mea si Man­­tuitorul meu, de cine ma voi teme? Domnul este sprijinitorul vietii mele, de cine ma voi infricosa?

 Iubi-Te-voi, Doamne, virtutea mea! Domnul este intarirea mea si sca­pa­rea mea si izbavitorul meu. Dumnezeu este ajutorul meu si voi nadajdui intru Dansul: Aparatorul meu si puterea mantuirii mele si sprijinitorul meu. Amin.

  • De voi si umbla in mijlocul mortii, nu ma voi teme de rele; ca Tu cu mine esti. (Ps. 22, 4)
  • Domnul este luminarea mea si mantuirea mea; de cine ma voi teme? Domnul este aparatorul vietii mele; de cine ma voi infricosa? (Ps. 26, 1-2)
  • Psalmul 53 >>>

  • Dumnezeule, spre ajutorul meu la aminte! Doamne, sa-mi ajuti mie grabeste-Te! (Ps. 69, 1)
  • Domnul este ajutorul meu, nu ma voi teme de ce-mi va face mie omul. (Ps. 117, 6)

Rugaciune pentru izbavirea de vise urate si naluciri

Doamne, Dumnezeule mare, Imparate Cel fara de inceput, trimite pe Mihail, Arhanghelul Tau in ajutorul meu, ca sa ma scape de vrajmasii cei vazuti si nevazuti.

O, Mihaile, mare Arhanghele, intaiule statator si voievod al cerestilor puteri, fii mie ajutor intru toate, in strambatati, in scarbe, intru mahnire, in pustii, pe cale si pe apa, si ma izbaveste de toata inselaciunea diavoleasca.

Iar cand ma vei auzi pe mine robul tau, rugandu-ma tie si chemand numele tau, grabeste spre ajutorul meu, si auzi rugaciunea mea.

Asa mare Arhanghele, biruieste pe toti cei care se impotrivesc mie, si ma acopera si ma apara de cel viclean cu puterea cinstitei si de viata facatoarei Cruci, si cu solirile marilor Arhangheli, si ale tuturor puterilor ceresti, totdeauna, acum si pururea si in vecii vecilor, Amin.

Rugaciune catre Domnul nostru Iisus Hristos pentru izbavirea de ganduri urate:

   Stapane, Doamne Iisuse Hristoase Cuvantul lui Dumnezeu Cel fara de moarte, ziditorul si ocarmuitorul intregii fapturi, Fiule, Unul-Nascut, care ai stralucit fara de ani din Tatal si acelasi, neschimbat si neamestecat precum stii Te-ai intrupat din Preasfanta Fecioara Maria, ca sa izbavesti din robia vrajmasului pe cei pe care i-ai zidit, Cel ce nu te-ai despartit de Tatal si ai petrecut impreuna cu noi, netrebnicii, lumina nepatimirii, stricatorul intunericului necunostintei,  stralucirea celor treze, bucuria ortodocsilor, dulceata ingerilor si a sufletelor, Cel ce esti poftit si dorit, bogatia cea covarsitoare a mintii celei curate care Te cauta pe Tine, Cel din fire PreaBun, PreaIndurat si PreaMilostiv, alunga de la mine, ticalosul, gandurile celor ce ma supara pe mine. Ca Tu, cunoscatorule de inimi, Cel ce vezi cele ascunse ale mele, stii ca sunt fara voia mea. Iarta-mi-le, Stapane al tuturor, si sa nu-mi fie obisnuinta spre pacat, ci milostiv facandu-Te mie, trimite din scaunul cel sfant al slavei Tale daruri care sa acopere neputinta mea , a robului tau celui netrebnic (...) Intelepteste-ma si voi invata poruncile Tale, ca sa fiu viu. Vindeca ranile sufletului meu si lumineaza ochii cugetului meu ca sa inteleg totdeauna iconomia care s-a facut pentru mine.

 Si ce voi zice Tie, mai inainte cunoscatorule, Cel ce incerci inimile si rarunchii oamenilor?

Tu stii ca inima mea inseteaza de Tine ca un pamant uscat, deci, Stapane PreaBune, trimite-mi darul Tau ca sa sature foamea si sa adape setea mea. Ca dupa Tine doresc si insetez, Lumina adevarului si Datatorul mantuirii. Pica, Doamne, o picatura a milei Tale ca sa se aprinda ca o vapaie inima mea si sa mistuiasca maracini si ciulinii din ea, gandurile cele rele.

Iar mintea mea sa se faca precum un rob dorind si cautandu-Te numai pe Tine, Mantuitorul lumii.

Izbaveste-ma, Doamne, de toti vrasmasii cei nevazuti care vaneaza sufletul meu si-mi daruieste ca cealalta vreme a vietii mele sa o petrec in curatie si rabdare, BinePlacuta Tie. Si dupa multimea indurarilor Tale daruieste-mi iertare greselilor mele celor din fiecare zi.

   Asa Stapane Prea-Bune, asculta rugaciunea mea si-mi daruieste cererile inimii mele, ca sa fac biserica a darului Tau. Si locuind El in mine, sa-mi stranga cugetul meu ca un frau ca nu cumva ratacind, sa gresesc Tie si sa fiu scos afara din lumina Ta. Ca Tie se cuvine a ne milui si a ne mantui pe noi, Doamne Iisuse Hristoase Dumnezeul nostru si Tie Slava, multumire in inchinaciune inaltam, impreuna Celui fara de inceput al Tau Parinte si PreaSfantului si Bunului si de viata Facatorului Tau Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

3 comentarii:

Slăvit sa fie DOMNUL! spunea...

MOMENT POETIC, SLOVĂ, GÂND, CUGET ȘI
SUFLET ROMÂNESC
..….. IADUL …….
Autor. Zorica Lațco
.
Trecând prin șapte nopți fără de vad,
Cu îngerul m-am pogorât la iad;
Nici foc, nici fum, nici clocote de smoală,
O veșnicie netedă și goală...
..
Stau trupuri lângă trupuri, prinse ‘n chin,
Ca boabele de strugur în ciorchin.
Nici ploi de plumb, nici aspră biciuială,
O mucedă, cumplită lâncezeală,

Că nu se mișcă ‘n veci nimic din loc,
Nici flacără de dor, nici gând de foc.
Că ‘n aerul pătruns de făr 'delege,
Nu poate val de cântec să se ‘nchege
….
Și ‘n cuget pângărit și necurat
Cuvântul sfânt nicicând nu s-a ‘ntrupat.
O piatră ‘ncremenită-n ‘nemișcare
Puteri să dea viață nouă n-are.
…..
În noaptea fără margini totu-i șters,
Culoare, formă, armonie, vers.
Din goluri, care fără fund se cască,
Nu poate frumusețe să se nască;
……
În duhurile oarbe de păcat
Nu strălucește chipu-i luminat.
Cu Îngerul treceam prin iad în pripă,
Vedeam durerea care nu mai țipă.
…….
Pe ‘ntinsul înfiorător de mut
Se țes zăbranice de chin tăcut.
Stau osândiții ‘n cruntă neclintire,
Cu trupu ‘nveșnicit în zvârcolire,
……..
Cu rânjetu ‘mpietrit pe fața lor,
Cu răni, ce ard adânc, dar nu-i mai dor.
Se ‘ncheagă-n jar, ca ghețurile ‘n râuri
Șerpi otrăviți de pofte și desfrâuri.
………
Petrec în sânul Marii Urâciuni
Mulțime nemișcată de nebuni,
Pe toți i-a șters din Cărțile Vieții
Păcatele, împotriva Divinității.

Diavolul, din furnica ajunge leu. spunea...



Diavolul vine ma intai catre sufletul omului ca o furnica, ca ceva neinsemnat, apoi, daca il lasi sa-si faca ale lui in suflet, cu vremea se face ca un leu si nu mai poti sa-l scoti din suflet.

Pilda- Iertare si uitare. spunea...



Un satean i-a spus intr-o zi vecinului sau:

- In zadar incerc sa dobandesc pacea, iertand pe cei care mi-au facut rau.

Vecinul i-a raspuns:

- Daca nu primesti pacea iertand, inseamna ca nu ai iertat.

- Ba da - eu am iertat mereu, dar n-am fost partas pacii, a grait sateanul.

- Vecine, repet: iertarea astfel data, fara indoiala ca n-a fost buna.

- Ce-i lipseste?, a zis sateanul.

- Adeseori, iarna, soarele bate in plin. Lumina lui e stralucitoare, dar el nu poate incalzi. Ii lipseste caldura. Stai sub stralucirea lui si ingheti. Tot asemenea, iubite vecine, este si cu iertarea. Ca ea sa aduca in suflet pacea pe care o doresti, ii trebuie caldura uitarii. Daca iertam fara sa uitam, aceasta iertare nu este iertare. Este o simpla vorba. Numai uitand, iertam cu adevarat, a marturisit vecinul.

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Acatistul INVIERII / IISUSE, Cel ce ai INVIAT din morti, inviaza si Sufletele noastre !

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~