" Cercetati Scripturile, ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica. Si acelea sunt care marturisesc

Faceți căutări pe acest blog

12 martie

RUGACIUNI scurte, dar PUTERNICE

   Sa rostim mereu in minte si in inima:

    Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine, pacatosul!


   Dumnezeu nu vrea de la noi sa citim zeci de acatiste si toata psaltirea de cateva ori pe zi, daca mintea noastra zboara la alte lucruri. El vrea inima noastra, adica sa-i vorbim direct si cu simplitate, sa fim sinceri, fara sa cautam formule de adresare. O rugaciune foarte frumoasa:
 
Doamne, multumescu-ti Tie, Doamne, ca-mi ingadui sa vorbesc cu Tine.
Simbolul credintei - CREZUL

E o rugaciune scurta, dar are multa putere.

Invata rugaciunea cea mai puternica, dupa nobila rugaciune „Tatal nostru”. Rugaciunea inimii, adica pronunta mereu in mintea si inima ta:
 
Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine, pacatosul!

Sau poti grai asa:

 Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pentru rugaciunile Preacuratei Maicii Tale si ale tuturor sfintilor, miluieste-ma pe mine, pacatosul!

 E bine sa repeti in tren, pe sosea si acasa, si o tii in gura pana adormi noaptea. Daca ai numele lui Iisus Hristos, nu vei mai avea halucinatii in somn, neliniste si cosmaruri pentru ca satana nu are acces in acel loc in care numele Mantuitorului este mentionat din toata inima si sufletul tau.

RUGACIUNI scurte, dar PUTERNICE

⏩   Rugaciune pentru fiecare ora din zi si din noapte a Sfantul Ioan Gura de Aur

⏩   DOAMNE IISUSE HRISTOSE, DUMNEZEUL meu cel viu, intru puterea Domniei Tale se va veseli robul tau si intru mantuirea Domniei Tale, ma voi bucura foarte.

⏩   Iisuse, Care ai imbracat cu putere de sus pe apostolii Tai, care sedeau in Ierusalim, imbraca-ma si pe mine, cel golit de toate faptele cele bune, cu caldura Duhului Tau celui Sfant, si-mi da sa-Ti cant cu dragoste: Aliluia!

⏩   Psalmul 102.

⏩   Psalmul 24.

⏩    Eu sunt, Doamne, pomul cel neroditor, care nici o roada de pocainta nu aduc si ma tem de taiere, si de focul cel nestins ma infricosez. Pentru aceea ma rog Tie: mai inainte de imprejurarea aceea, intoarce‑ma si ma mantuieste!

⏩   DOAMNE IISUSE HRISTOASE, DUMNEZEUL meu cel viu, intru puterea Domniei Tale se va veseli robul tau si intru mantuirea Domniei Tale, ma voi bucura foarte.

⏩    Cel ce pe Ilie Tesviteanul in car de foc l-ai mutat de pe pamant, Indurate Cuvinte; pentru rugaciunile lui mantuieste-ne pe noi, cei ce Te marim pe Tine cu credinta si savarsim cu bucurie dumnezeiasca si mantuitoarea lui pomenire.

⏩    De am si gresit, Dumnezeule, Mantuitorul meu, inaintea Ta, dar alt Dumnezeu afara de Tine nu stiu si la milostivirea Ta nadajduiesc. Primeste‑ma, dar, pe mine, cel ce ma intorc, Milostive Parinte si Fiule Unule‑Nascut si Duhule Sfinte, ca pe fiul cel pierdut si ma mantuieste!

⏩     Dar de vreme ce esti Milostiv si mult‑Indurat, Iubitorule de oameni, si astepti intoarcerea pacatosilor, iata, si eu ma arunc inaintea infricosatorului si groaznicului Tau divan si, ca si cand m‑as atinge de preacuratele Tale picioare, strig din adancul sufletului catre Tine: milostiveste‑Te, Doamne, iarta‑ma, Imparate, ajuta neputintei mele, fa pogoramant fata de nedumerirea mea, ia aminte la rugaciunea mea si lacrimile mele nu le trece cu vederea!

⏩    Primeste‑ma pe mine, cel ce ma pocaiesc si, ratacit fiind, intoarce‑ma; imbratiseaza‑ma cand ma intorc si ma iarta, caci Tie ma rog.

⏩     Pentru ca nu ai pus pocainta pentru cei drepti, nici iertarea pentru cei ce nu au gresit, ci ai pus pocainta asupra mea, pacatosul, pentru cele ce am lucrat spre intaratarea maniei Tale.

⏩    Gol si descoperit stau inaintea Ta, Cunoscatorule de inimi, Doamne, marturisindu‑mi pacatele mele, pentru ca nu pot sa caut si sa privesc inaltimea cerului, fiind coplesit de povara pacatelor mele. Ci lumineaza‑mi ochii inimii mele si da‑mi umilinta spre pocainta si spre zdrobire de inima, spre indreptare, ca astfel, cu buna nadejde si cu adevarata si cu deplina adeverire, sa pasesc spre lumea cea de acolo, laudand si binecuvantand totdeauna preasfant numele Tau, al Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor.

⏩     Iisuse, Fiul lui Dumnezeu, Mantuitorul si innoitorul lumii invechite de rautatea pacatului, innoieste‑ma cu harul Duhului Tau facator de viata! Da‑mi minte, ca sa pricep puterea mantuitoarei Tale veniri! Da‑mi inima sa Te iubesc pe Tine, iubirea cea vesnica, mangaierea si bucuria sfintilor! Da‑mi ochi sa vad neincetat patimirile Tale! Da‑mi urechi sa aud sfantul Tau cuvant! Da‑mi gura sa graiesc cele placute Tie, de folos mie si aproapelui! Da‑mi picioare sa umblu pe cararea poruncilor Tale si ia de la mine, rogu‑ma, tot ce‑i al meu, daruindu‑mi ce este al Tau, ia cele vechi si da‑mi numai cele noi, ca Tu esti Cel ce faci toate si fara Tine nimic nu putem face, ca binecuvantat esti in veci!

⏩     Doamne, indurate si milostive, asculta rugaciunea mea si ia aminte la glasul cererii mele: fa cu mine semn spre bine, povatuieste ma pe calea Ta, ca sa umblu intru adevarul Tau! Veseleste inima mea ca sa se teama de numele Tau cel sfant; ca mare esti si faci minuni. Tu singur esti Dumnezeu si nimeni nu este asemenea Tie intre dumnezei, Doamne: puternic intru mila si bun intru tarie, spre a ajuta si a mangaia si a mantui pe toti cei ce nadajduiesc intru numele Tau, al Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh.

⏩     Doamne, Tu vezi boala mea. Stii ca sunt pacatos si neputincios. Ajuta-ma sa indur totul si sa-Ti multumesc bunatatii Tale.

⏩     Eu sunt mic, Doamne, iarta-ma si iarta-l si pe cel ce ma loveste!

⏩     Doamne, vreau sa gust si sa vad cat de bun esti! Hraneste-ma!

⏩     Umple-ma, Doamne, nu Te vreau decat pe Tine!

⏩     Doamne, invata-ma sa iubesc!

⏩   Milostive Doamne, fie voia Ta, care vrei ca toti sa se mantuiasca si sa ajunga la intelegerea adevarului: miluieste si mantuieste pe robul Tau (numele), primeste aceasta dorinta a mea ca pe un strigat de dragoste poruncit de Tine!

⏩   Doamne, Care stii toate, ajuta-ma ca rugaciunea pe care o facem inaintea Ta sa se implineasca dupa voia Ta cea sfanta. Doamne, faca-se voia Ta in viata mea.

⏩   Doamne, fa din mine un instrument al pacii Tale. Unde este ura, eu sa aduc iubire, unde este vina, eu sa aduc iertare, unde este dezbinare, eu sa aduc unire, unde-i ratacire, eu sa aduc adevarul, unde-i indoiala, eu sa aduc credinta, unde-i disperare, eu sa aduc speranta, unde-i intuneric, eu sa aduc lumina, unde-i suferinta, eu sa aduc bucurie. Doamne, ajuta-ma ca mai curand eu sa mangai pe altii decat sa fiu mangaiat, ca eu sa-i inteleg pe altii decat sa fiu inteles, ca eu sa iubesc pe altii decat sa fiu iubit. Caci atunci cand ma uit pe mine insumi atunci ma regasesc, cand iert atunci gasesc iertare, cand mor pentru mine, atunci viez pentru viata de veci.

⏩   Doamne, te chemam in acesta vreme de suferinta. Da-ne putere si vointa sa putem purta grelele noastre poveri pana cand vom putea simti din nou caldura si dragostea milei Tale divine. Priveste-ne si Te indura spre noi, cei care luptam sa intelegem greutatile vietii. Fii intotdeauna cu noi, ca sa putem umbla din nou cu inima cutata.

⏩   O, Doamne, mantuieste! O, Doamne, sporeste! Psalmul 117: 25

⏩   Doamne, sa nu departezi indurarile Tale de la mine, mila Ta si adevarul Tau pururea sa ma sprijineasca. Psalmul 39: 15

⏩   Cu vrednicie si cu dreptate este a ne inchina Tatalui, Fiului si Sfantului Duh, Treimea cea de o fiinta si nedespartita.

⏩   Tatalui sa ne inchinam, si pe Fiul sa-L preamarim, si pe Preasfantul Duh, toti dimpreuna sa-L laudam, strigand si graind : Preasfanta Treime, mantuieste-ne pe noi pe toti.

⏩    Doamne, ajuta-ma! Doamne, iarta-ma! Doamne, miluieste-ma! Doamne, fie-Ti mila de noi! Doamne al puterilor, fii cu noi!

⏩   IISUSE al meu. DUMNEZEU meu cel viu, MANTUIESTE-MA

⏩    Milueste-ma, a zis David; si eu strig catre Tine: gresit-am, Mantuitorule; pacatele mele prin pocainta stergandu-le, milueste-ma.

⏩   Binecuvantat este DOMNUL, DUMNEZEUL inimii mele. Mantuirea fete mele este DUMNEZEUL meu din veac si pana in veac.

⏩    Porunceste, Dumnezeule, puterii Tale; intareste, Dumnezeule, aceasta lucrare; risipeste neamurile cele ce voiesc razboaie. Asa Domne, minunat Esti, intru sfintii tai.

⏩   Binecuvanta este Dumnezeu, zi de zi; sa sporeasca intre noi, Domnul, Dumnezeul mantuirii noastre.

⏩    Pentru ca sunt inconjurat de multe pacate, MANTUITORULE, si de ranile greselilor fara de numar, rogu-ma Tie, Milostive HRISTOSE, Doctorul celor bolnavi cerceteaza-ma, tamaduieste-ma si ma mantuieste.

⏩   Doamne Iisuse HRISTOSE, cel de buna-voie te-ai rastignit si ai inviat pentru noi pacatosi, indrepteaza pasi nostri spre mantuirea si invierea sufletului nostru.

⏩    Grija vietii m-a scos din rai si ce voi face eu, deznadajduitul? De aceia bat la usa Ta, DOAMNE, si strig: DOAMNE, deschide-mi, si prin pocainta ma mantuieste!

⏩   Binecuvinteaza-ne pe noi, DUMNEZEULE, Binecuvinteaza-ne pe noi DUMNEZEULE, si sa se teama de Tine toate marginile pamantului.

⏩    Preabunule, am pacatuit, iarta-ma! M-am inselat! N-am vrut sa ma lepad de Tine, sa Te tradez… insa am alunecat, sarmanul, prin obiceiurile, patimile si neputintele mele. Am pacatuit, iarta-ma!

⏩   Doamne, vino Tu in inima mea si vindeca durerea care este in ea!
Rugaciuni scurte catre Maica Domnului

⏩    Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, miluieste-ma!

⏩    Ceea ce ai nascut cu trup pe Facatorul tuturor si ai sters blestemul cel de demult al lui Adam, izbaveste-ma, Preanevinovata, de intunecarea patimilor mele.

⏩    Usa milostivirii deschide-o noua binecuvantata Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, ca sa nu pierim cei ce nadajduim in tine, ci sa ne mantuim prin tine din nevoi, ca tu esti mantuirea neamului crestinesc.

⏩    Sub milostivirea ta scapam, Nascatoare de Dumnezeu, rugaciunile noastre nu le trece cu vederea in nevoie, ci din primejdie ne izbaveste pe noi, una curata, una binecuvantata!

⏩    Cu adevarat, Nascatoare de Dumnezeu, te marturisim pe tine Fecioara curata, noi cei izbaviti prin tine, slavindu-te cu cetele cele fara de trup. Sa nu intorci fata ta de la izvorul lacrimilor mele, Fecioara, care ai nascut pe Hristos, Cel ce a sters toata lacrima de pe fata tuturor. Umple de bucurie inima mea, Fecioara, ceea ce ai primit plinirea bucuriei si ai pierdut grija pacatului

⏩    AtotMilostiva, Imparateasa mea, Preasfanta Doamna, Fecioara Preacurata, Nascatoare de Dumnezeu, Marie, Maica lui Dumnezeu, singura si neindoielnica mea nadejde. Nu te scarbi de mine. Nu ma departa, nu ma parasi. Apara-ma, mijloceste, auzi-ma, vezi-ma… Stapana, ajuta-ma, iarta-ma, iarta-ma… PREACURATA.

⏩    Nascatoare de Dumnezeu Fecioara, bucura-te! Ceea ce esti plina de har, Marie, Domnul este cu Tine. Binecuvantata esti Tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui Tau, ca ai nascut pre Mantuitorul sufletelor noastre.

⏩    Aparatoare Doamna, pentru biruinta multumire, izbavindu-ne din nevoi, aducem tie, Nascatoare de Dumnezeu, noi robii tai. Ci ca ceea ce ai stapanire nebiruita, izbaveste-ne pe noi din toate nevoile, ca sa-ti strigam tie: Bucura-te Maica, pururea Fecioara! Amin

⏩    Cuvine-se cu adevarat sa te fericim pe tine, Nascatoare de Dumnezeu, cea pururea fericita si prea nevinovata si Maica Dumnezeului nostru. Ceea ce esti mai cinstita decat Heruvimii si mai slavita fara de asemanare decat Serafimii, care fara stricaciune pe Dumnezeu-Cuvantul ai nascut, pe tine, cea cu adevarat Nascatoare de Dumnezeu, te marim. Amin.

⏩    Preacurata si binecuvantata Nascatoare de Dumnezeu, Maria, Maica cea buna a Bunului Imparat, revarsa mila Fiului tau si Dumnezeului nostru spre patimasul meu suflet si, cu rugaciunile tale, ma indreapta spre fapte bune, ca cealalta vreme a vietii mele fara de prihana sa o trec si prin tine raiul sa dobandesc, Fecioara de Dumnezeu Nascatoare, ceea ce esti una curata si binecuvantata. Amin.

⏩    Imparateasa mea preabuna si nadejdea mea, Nascatoare de Dumnezeu, primitoarea strainilor si ajutatoarea saracilor, bucuria celor mahniti, acoperitoarea necajitilor, vezi-mi nevoia, vezi-mi necazul; ajuta-ma ca pe un neputincios, hraneste-ma ca pe un strain. Necazul meu il stii: dezleaga-l precum vrei, ca nu am alt ajutor in afara de tine, nici alta folositoare grabnica, nici alta mangaietoare buna in afara de tine, Maica lui Dumnezeu, ca sa ma pazesti si sa ma acoperi in vecii vecilor. Amin.

⏩    Ca ceea ce esti Maica Mantuitorului si Dumnezeului nostru, cauta cu ochiul tau milostiv, Fecioara Preanevinovata, la nevoia cea amara a sufletului meu si de reaua deprindere a patimilor celor pierzatoare izbaveste-ma.

⏩    Cu stralucirea ta, Preacurata, lumineaza, ca o Milostiva si fara de prihana, sufletul meu cel intunecat de orbirea patimilor si cu Dumnezeiasca frica ma intemeiaza.

⏩    Maica lui Dumnezeu! Tamaduieste ranile sufletesti si trupesti ale copiilor mei (numele), pe care le-am pricinuit prin pacatele mele. Ii incredintez pe de-a-ntregul Domnului meu Iisus Hristos si ocrotirii tale ceresti, Preacurata. Amin

24 de comentarii:

O scurta RUGACIUNE pentru pace. spunea...

Doamne Dumnezeul meu, Tu, Care ai umplut văzduhul cu aer și-l luminezi cu razele soarelui, umple și inima mea de dulceața Ta. Dumnezeule cel mare și înfricoșat, înaintea puterii Căruia se cutremură toate, pe Care îl slăvesc Serafimii cei cu câte şase aripi și Heruvimii cei cu ochi mulți, auzi-mă pe mine, păcătosul şi nimicul, şi-mi luminează sufletul şi trupul.

Să se umple inima, mintea şi toate simțurile mele de lumina cea cerească. Arată-mă, Doamne, vas curat, vrednic de sălăşluirea Sfântului Duh. Dăruieşte-mi curăția Ta, pacea Ta și înţelepciunea şi blândețea Ta, sfințenia şi liniştea Ta, Duhul Tău cel bun să mă lumineze, ca un Dumnezeu bun ce eşti; şi arată-mă mai presus de necuratele patimi.

(Rugăciune a Sf. Ier. Nifon al Constanţianei)

Invata-ma, Iisuse spunea...

Învață-mă, Iisuse, să merg pe drumul drept, să nu m-abat din cale, să țin la toate piept!
Învață-mă, Iisuse, să fiu curat și bun, să am mai multă milă de cel rămas în drum!
Învață-mă, Iisuse, să pot iubi mereu și om, si pom, și floare, și pe dusmanul meu. Amin!

Nicolae Paulescu spunea...

- Fara Dumnezeu, viata nu poate fi explicata.

Timo Drag spunea...

De vreme ce ziua Duminicii îmi aduce aminte de Atotputernicia Ta, Stăpâne, cu care ai zidit lumea și ai răscumpărat pe om, pentru aceasta iubitorule de oameni, Doamne, mă închin Ție și-Ți mulțumesc foarte pentru darurile cele mari, ce ai făcut la toate zidirile Tale. Cu adevărat se bucură și se veselește inima mea, când stau și cuget, că numai Tu singur ești Dumnezeu, sfânt, înțelept, milostiv, purtător de grijă, bun, puternic, necuprins, și în scurte cuvinte, vreo bunătate și vreo mărire nu-Ți lipsește. Mă bucur încă, că Tu ești un Dumnezeu în trei Fețe: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. Să se tulbure, Domnul meu, toți cei ce se închină la alți dumnezei: că nu este alt Dumnezeu afară de Tine.

Timo Drag spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Timo Drag spunea...

Pentru aceasta fă să sporească creștinii la fieștece mărire și bunătate, de vreme ce ei numai pe Tine Te cunosc Dumnezeu adevărat și Te mărturisesc și Ți se închină și-Ți slujesc pururea cu toată inima și cu toată puterea. O, Părinte Sfinte, miluiește-mă! O, binecuvântate Fiule al lui Dumnezeu, mântuiește-ne de iad! O, Duhule Sfinte, dă-ne nouă darul Tău și acoperământul Tău! Așa, Doamne și Ziditorul meu, ascultă rugăciunile și cererile sufletului meu cel păcătos și dă-mi mie, smeritului și nevrednicului, darul Tău, ca să cinstesc astăzi această Duminică după porunca Ta și după porunca Bisericii Tale și Maicii noastre.

Timo Drag spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Timo Drag spunea...

Deosebi încă mă rog întru această rugăciune a mea, pentru tot sufletul creștinesc cel scârbit și dosădit, ca să se învrednicească milei și ajutorului Tău; încă și pentru sfintele Tale patimi și moartea Ta cea mărită, dă dumereală păcătoșilor, ca să se cunoască pe sine și să se căiască de păcatele lor, să se îndrepteze cu mărturisire, să urască păcatele lor și să se lase de ele; și să se afle gata și cuminecați, cu inima curată, în ceasul morții lor; și-i învrednicește pe toți, și pe cei vii și pe cei morți veșnicei Tale împărății; răscumpără-i pe ei și pe noi cu preasfânt Sângele Tău; înviază-ne cu învierea Ta; suie-ne la cer cu înălțarea Ta, pentru ca să te mărim în vecii vecilor. Amin.

Avva Julian Prodromitul (1926-2023) spunea...

Sa zicem tot timpul:

- Doamne, sunt in fata Ta! Ajuta-ma! Nu ma lasa! Tu vezi tot! Tu stii tot!

Sa ne rugam cu aceasta constiinta!

CRUCE SFANTA spunea...

CRUCE SFANTA, culca-ma,
CRUCE SFANTA, scoala-ma,
MAICA DOMNULUI, pazeate-ma,
DOAMNE IISUSE HRISTOASE, miluieste-ma!

Camara Ta MANTUITORULE spunea...

Camara Ta, Mantuitorule, o vad impodobita, si imbracaminte nu am ca sa intru intr'insa; lumineaza'mi haina sufletului meu, Datatorule de lumina, si ma mantuieste!

Timo Drag spunea...

Doamne, fie ca astazi voia Ta sa fie mai presus decat dorințele mele. Amin

Timo Drag spunea...

Intareste-ma Doamne si transforma frica si durerea mea in pace si bucurie.
Alunga, Doamne, toate gandurile care NU vin de la Tine.
Coboara-ma in lumina Ta si lumineaza zilele mele! Amin.

RUGACIUNE CATRE SFANTA TREIME spunea...

In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh.Amin.

Dumnezeul meu, ma inchin tie, te iubesc din toata inima, si astazi nu vreau sa fac nimic ce te-ar putea mania. Sa fie laudata si in veci slavita PreaSfanta si nedespartita Treime, Dumnezeu Tatal, Dumnezeu Fiul si Dumnezeu Sfantul Duh. Marire Tatalui care m-a creat, marire Fiului care m-a mantuit, marire Sfantului Duh care m-a sfintit. Incep aceasta zi in numele Rastignitului meu Mantuitor, care m-a rascumparat prin amara sa patima si moarte si prin sangele sau cel scump. El sa ma binecuvanteze, sa ma povatuiasca si sa ma pazeasca de orice rau și sa ma duca la imparatia cerului.
Doamne, Dumnezeule atotputernic, care m-ai lasat sa ajung la inceputul acestei zile; apara-ma prin puterea ta, ca sa nu cad in nici un pacat in ziua aceasta; si gandurile, cuvintele si faptele mele sa fie indreptate spre a face intotdeauna dreptatea ta. Da-mi-o aceasta Parinte, prin Domnul nostru Iisus Cristos, Fiul tau, care fiind Dumnezeu, vietuieste si domneste in toata vesnicia impreuna cu Duhul Sfant.

Amin!

Timo Drag spunea...

Sfant, Sfant, Sfant! Tu esti, Dumnezeule; prin Maica Domnului, miluieste-ne pe noi.

SFANTUL CUVIOS ARSENIE CEL MARE spunea...

„Dumnezeule, nu ma parasi! Nimic bun n-am facut inaintea Ta, dar da-mi, dupa bunatatea Ta, sa pun inceput”.

La mulţi ani! spunea...

La mulţi ani cu sănătate
şi răbdare, răbdare, răbdare in toate,
răbdare in boală,
răbdare in ocară,
răbdare cu mulţumire
pentru sfânta mântuire!

Ruga spunea...

Doamne, uite ce simt! Sfințește-mă!
Doamne, uite ce gândesc! Schimbă-mă!
Doamne, uite ce fac! Iartă-mă!
🙏

Slăvit sa fie DOMNUL! spunea...


Doamne, călăuzeşte-mi voia, ajută-mă să înţeleg şi să fac voia Ta, învaţă-mă cum să mă rog, ajută-mă să iert, să rabd, să iubesc, să cred şi să nădăjduiesc în Tine. Doamne, apără-mă de oameni gâlcevitori, de vrăjmaşii văzuţi şi nevăzuţi, de patimile trupeşti şi sufleteşti, şi de toate celelalte lucruri necuvioase. Dă-le gânduri bune vrăjmaşilor mei şi toate cele ce le sunt de folos, ca să nu mă invidieze, să nu mă vrăjmăşească, să nu păcătuiască din pricina mea, să nu se piardă din cauza mea. Doamne, ajută-mă să pun în fiecare zi început bun de pocăinţă, dă-mi lacrimi pentru păcatele mele şi aducere aminte de moarte şi de Judecată, dăruieşte-mi umilinţă şi cuget ca să-mi mărturisesc toate păcatele mele şi hotărâre de a nu le mai face.

Slăvit sa fie DOMNUL! spunea...


DOAMNE, iarta-ma!
DOAMNE, imi pare rau!
DOAMNE, iti multumesc!
DOAMNE, te iubesc!

RUGACIUNE spunea...


Doamne, calauzeste-mi voia, ajuta-ma sa inteleg si sa fac voia Ta, invata-ma cum sa ma rog, ajuta-ma sa iert, sa rabd, sa iubesc, sa cred si sa nadajduiesc in Tine. Doamne, apara-ma de oameni galcevitori, de vrajmasii vazuti si nevazuti, de patimile trupesti si sufletesti, si de toate celelalte lucruri necuvioase. Da-le ganduri bune vrajmasilor mei si toate cele ce le sunt de folos, ca sa nu ma invidieze, sa nu ma vrajmaseasca, sa nu pacatuiasca din pricina mea, sa nu se piarda din cauza mea. Doamne, ajuta-ma sa pun in fiecare zi inceput bun de pocainta, da-mi lacrimi pentru pacatele mele si aducere aminte de moarte si de Judecata, daruieste-mi umilinta si cuget ca sa-mi marturisesc toate pacatele mele si hotarare de a nu le mai face. AMIN!

RUGĂCIUNE: spunea...



Ceea ce eşti izvorul milei învredniceşte-ne pe noi milostivirii, Născătoare de Dumnezeu, caută spre poporul cel păcătos şi arată precum de-a pururea, puterea ta, ca întru Tine nădăjduind, strigăm ție:

Bucură-te ca şi oarecând Gavriil mai-marele Voievod al celor fără de trup.

AMIN.

Ce frumoasă rugăciune !!! spunea...




Doamne, ridică omul care a căzut. Călăuzeşte paşii celui care nu ştie încotro trebuie să meargă. Mângâie sufletul cuprins de întristare, şterge lacrima celui care plânge şi vindecă durerea pe care o vezi doar Tu...

Amin

Sfantului Apostol si Evanghelist Marcu: spunea...


In numele lui Iisus Hristos, Cel ce este in veci, fii sanatos!

PROASPETIMEA articolelor.

Nu voi muri, ci voi fi viu si voi povesti lucrurile DOMNULUI. Psalmul 117: 17

Acatistul INVIERII / IISUSE, Cel ce ai INVIAT din morti, inviaza si Sufletele noastre !

~❇~~†~~❇~

~❇~

⏩ Psaltirea Proorocului David - Psalmii imparatului David


Psalmii imparatului David, care la invins pe Goliat si caruia ii fagaduise Dumnezeu ca din urmasii lui se va naste Mesia.


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21. Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24. Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30. Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40. Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47. Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51. Psalmul-52. Psalmul-53. Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65. Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71. Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108. Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123. Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129. Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135. Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.
~❇~

⏩ Psaltirea Maicii Domnului


Psaltirea inchinata Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria


Psalmul-1. Psalmul-2. Psalmul-3. Psalmul-4. Psalmul-5. Psalmul-6. Psalmul-7. Psalmul-8. Psalmul-9. Psalmul-10. Psalmul-11. Psalmul-12. Psalmul-13. Psalmul-14. Psalmul-15. Psalmul-16. Psalmul-17. Psalmul-18. Psalmul-19. Psalmul-20. Psalmul-21Psalmul-22. Psalmul-23. Psalmul-24Psalmul-25. Psalmul-26. Psalmul-27. Psalmul-28. Psalmul-29. Psalmul-30Psalmul-31. Psalmul-32. Psalmul-33. Psalmul-34. Psalmul-35. Psalmul-36. Psalmul-37. Psalmul-38. Psalmul-39. Psalmul-40Psalmul-41. Psalmul-42. Psalmul-43. Psalmul-44. Psalmul-45. Psalmul-46. Psalmul-47 Psalmul-48. Psalmul-49. Psalmul-50. Psalmul-51Psalmul-52. Psalmul-53Psalmul-54. Psalmul-55. Psalmul-56. Psalmul-57. Psalmul-58. Psalmul-59. Psalmul-60. Psalmul-61. Psalmul-62. Psalmul-63. Psalmul-64. Psalmul-65Psalmul-66. Psalmul-67. Psalmul-68. Psalmul-69. Psalmul-70. Psalmul-71Psalmul-72. Psalmul-73. Psalmul-74. Psalmul-75. Psalmul-76. Psalmul-77. Psalmul-78. Psalmul-79. Psalmul-80. Psalmul-81. Psalmul-82. Psalmul-83. Psalmul-84. Psalmul-85. Psalmul-86. Psalmul-87. Psalmul-88. Psalmul-89. Psalmul-90. Psalmul-91. Psalmul-92. Psalmul-93. Psalmul-94. Psalmul-95. Psalmul-96. Psalmul-97. Psalmul-98. Psalmul-99. Psalmul-100. Psalmul-101. Psalmul-102. Psalmul-103. Psalmul-104. Psalmul-105. Psalmul-106. Psalmul-107. Psalmul-108Psalmul-109. Psalmul-110. Psalmul-111. Psalmul-112. Psalmul-113. Psalmul-114. Psalmul-115. Psalmul-116. Psalmul-117. Psalmul-118. Psalmul-119. Psalmul-120. Psalmul-121. Psalmul-122. Psalmul-123Psalmul-124. Psalmul-125. Psalmul-126. Psalmul-127. Psalmul-128. Psalmul-129Psalmul-130. Psalmul-131. Psalmul-132. Psalmul-133. Psalmul-134. Psalmul-135Psalmul-136. Psalmul-137. Psalmul-138. Psalmul-139. Psalmul-140. Psalmul-141. Psalmul-142. Psalmul-143. Psalmul-144. Psalmul-145. Psalmul-146. Psalmul-147. Psalmul-148. Psalmul-149. Psalmul-150.

~❇~

~❇~~†~~❇~

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, Fiul Lui DUMNEZEUL, miluiește'mă.

Preasfântă Născătoare de Dumnezeu mântuiește-ne pre noi


    Doamne, iti multumesc pentru noaptea care a trecut, binecuvanteaza si ziua care vine pentru a o petrece in rugaciune, fapte bune si pazeste-ma de orice dusman vazut si nevazut. Amin!


Acesta este lucru cuvenit fiecarui om.
" Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui " . (Ecclesiastul 12:13.)

~❇~

~❇~~❖~~❇~

~❇~